Ons oudje.. oppepper??

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Toess

Ons oudje.. oppepper??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 15:02

Onze kat is 16 jaar oud en voor het eerst zien we haar toch echt een beetje oud worden. Spelen doet ze nog wel met blaadjes, balletjes e.d.
Maar ik vind haar wat somber worden, zo zielig... Ze heeft momenten dat ze zit en dan kijkt ze heel somber voor zich uit. Ik heb het gevoel dat ze een beetje "op" aan het raken is.

Zou een vitamine stoot-oppepper haar goed doen??

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:48

Ik zou even aan de DA vragen wat je het beste kan doen. Ik zou niet (zeker niet op die leeftijd) beginnen met spulletje en dingetjes.

Geef haar lekkere hapjes van Courmet of Whiskas en verwen haar met knuffels.

Ze is gewoon de jongste niet meer en het gedrag wat ze dus vertoond pas bij haar leeftijd, hoe jammer het dat ook is om te moeten constateren.

Knuffel ze Ach gut

Op zoek naar de zon!!!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:49

Ik denk gewoon persoonlijk dat het ook echt oudheid is en dat ze er niet echt de energie en zin voor heeft om zo speels te blijven. Maargoed ik ben geen dierendeskundige dus eigenlijk heb je hier weinig aan Lachen

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 17:02

Dimple knuffels neemt ze niet aan dan heb ik mijn gezicht onder de krassen... Het is geen knuffelkat maar begrijp wat je bedoelt. elke avond rond 9 uur komt ze uit dr handmatje (aan de kachel Haha! ) bij mij op schoot liggen.

Als ze zo blijft ga ik de DA wel raadplegen, is idd beter als zelf proberen Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie