Zelf sigaretten maken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
suvan

Berichten: 861
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Zuiden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 21:25

Ik moet ineens heel hard lachen nu ik denk aan die apperaatjes om sigaretten mee te maken...
mijn moeder deed dat vroeger ook altijd, totdat ze op een keer vergat de shag erin te doen en de huls aanstak...
hihi dat gezicht van haar...moet er nog om lachen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 21:33

quincy123 schreef:
Nou mijn apparaatje is binnen hoor! Net een pakje volgedraaid en natuurlijk gelijk eentje gerookt..
Ik vind ze juist heel erg ligt hijsen... Hebben ze ook gewone hulzen? Ik heb nu die van mascotte daar is het filter ook wit van en wat slap...


De hulsen zijn groter dan een gewone sigaret, daar kwam ik ook achter toen ik na een paar weken hulsenroken weer eens een gewone opstak dan is dat ineens een heel dun ding :+
Je kan dr meer tabak instoppen maar over het algemeen hoort dit er wel een beetje bij

quincy123

Berichten: 1334
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 21:36

Hmm.. er zijn dus geen hulzen te koop die net zo groot als een gewone sigaret zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:48

Nee dan zouden ze niet meer om het tuitje passen.
Laat ik zo zeggen, ik heb de mascotte en een maat tuitje. Ik koop al jaren hulzen en mij is nooit om een maat gevraagd. Maar wie niet waagt die niet wint, ik weet het dus niet zeker.
Zelf heb ik mij dr nooit aan gestoord, alleen de eerste week had ik zoiets van 'dikke peuk en een hoop lucht' maar nu wil ik niet anders meer, rook zelfs shag.

quincy123

Berichten: 1334
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 10:11

Nou ze zijn best te roken hoor :) ze zijn alleen zo snel op! haha