Zelf sigaretten maken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicky__

Berichten: 2892
Geregistreerd: 04-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 19:41

mijne staat bovenin bladzijde 2!
het lijkt wel of de huls steeds net een piep klein beetje te klein is haha! nu heb ik mijn hulzen ook van mn opa gekregen net als het machinetje, en zjn ze dus al oud en sommige verkreukeld, maar als ik een mooie rechte pak en het lukt niet in 1 keer en hij kreukelt ook lukt het al helemaal niet aaarghh

MissBambi

Berichten: 4279
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:41

Nicky__ schreef:
Hallo!

ik ben vandaag begonnen met mijn eigen sigaretten maken ( dure maand hoor december ha)
zijn er meer bokkers die dit doen?
heb net mijn eerste zelfgemaakte sigaret gerookt en hij leek net een light sigaret, voelde zegmaar niks over mijn longen? komt dit omdat ze te strak zijn? of is het iets anders?
en hoeveel sigaretten gaan er ongeveer uit een blik?

groetjes Nicky!


Dit komt inderdaad waarschijnlijk omdat ze te strak zijn!
Ik rook ook en ik koop een pak shag. Ik ben dan 16 euro kwijt voor ± 180 sigaretten;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:49

O dat apparaatje ken ik niet, ik heb de mascotte
Afbeelding

Alleen als een huls wat gekreukt was wilde het nog wel eens niet echt lekker gaan, maar verder ken ik die problemen dus niet, waardeloos!

Marielle, wat vervelend zeg, is natuurlijk niet netjes zit je daar voor niets te wachten.
Maar bij de sigarettenboer hebben ze hem zeker, vreemd ik wissel nog wel eens van supermarkt en ze verkochten het toch altijd wel, staat dan onder de toonbank of onder de sigaretten.

bromfiets

Berichten: 12661
Geregistreerd: 03-04-07
Woonplaats: hoeven (NB)

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:51

Ik ben ook nog geen supermarkt tegengekomen die geen bussen verkocht.

Nicky__

Berichten: 2892
Geregistreerd: 04-01-06

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 19:53

bij ons zitten er een vomar en een deen met allebei sigaretten balie en nog een tabak shop dus het lijkt mij dat ik daar kan slagen zodra mijn blik leeg is!

bikkeltjes

Berichten: 111
Geregistreerd: 12-12-07
Woonplaats: Bij mijn paarden en daarna thuis in het huis

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:56

Ik ben er super tevreden over, en ze smaken het zelfde, haal er 200 sigaretten uit een blik van 12, 50 euro, ik rook trouwens Winston.

Anoniem

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:04

Bij de Vomar haalde ik ze idd ook wel eens. Goh en wat scheelt dat een klap geld als je kijkt wat een pakje kost, toen die €3.00 werd ben ik gaan hulsenproppen.

_CS_

Berichten: 4697
Geregistreerd: 02-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:40

De supermarkten verkopen ze ook in pakken ;) en niet altijd in bussen ;)

Ik weet zo uit mijn hoofd dat we van dirk van den broek het merk ruba hebben, en dan de blauwe verpakking ( je hebt ook een rode, maar die is lichter dacht ik)

AH hier heeft ook een merk, god nou kom ik niet op de naam zeg, is ook een blauw pak.

Filters kun je zelfs bij de aldi halen hier!

Apparaatje hebben wij mascotte nu, hiervoor hadden we eurojet, echt een superfijn ding, maar waar we die gekocht hadden heeft ze niet meer.
Maar met de eurojet is het echt fijn 'schieten', velen malen fijner en beter dan de mascotte.

Anoniem

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:47

Idd de Aldi die heeft goede hulsen, ze hebben ook shag in pakken van Tabacco Farm, ik vond het geen verkeerde shag.

M3lisss

Berichten: 2526
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:48

Ik heb het een tijdje gedaan, maar vond het niet te roken! Wel lekker goedkoop inderdaad. Ben benieuwd hoe lang je het gaat volhouden ;)

isaja

Berichten: 725
Geregistreerd: 03-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:00

Ik rook al 3 jaar zelfgemaakte sigaretten ik ben in de 2 weken 15,35 euro kwijt aan een bus Camel en Pallmall hulsjes (die vindt ik wat ruimer) en ik heb ook zo'n mascotte apparaat.
Als ik een pakje sigaretten rookt krijg ik pijn in mijn keel en in mijn portomonee :D

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:34

Ohhh hebben ze ook bussen met Camel????
Dat waren altijd de sigaretten die ik kocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 08:05

Nee camel ben ik niet tegen gekomen, ook geen marlboro. Geen van de duurdere sigaretten als ik me niet vergis.

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:27

Ik rook trouwens West-rood-tonnetje of een groot pak Kornet rood van de Appie.
Voor stal koop ik wel een pakje sigaretten omdat ik te lui ben om een pakje vol te draaien :+ Dan koop ik West Light omdat ik anders neer ga zo sterk zijn gewone sigaretten :')

kaat21
Berichten: 744
Geregistreerd: 13-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:18

Ik draai nu ook sinds een half jaar zelf sigaretten ik heb dat apparaat van mascotte en gebruik mascotte filters en shag van west of pallmall..
Die camel shag heb ik hier ook nog niet gezien wel heb ik ze een keer mee uit Luxemburg meegenomen...

isaja

Berichten: 725
Geregistreerd: 03-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:46

Onassa schreef:
Ohhh hebben ze ook bussen met Camel????
Dat waren altijd de sigaretten die ik kocht.


Yep en lekker hoor zo'n bus kost 14 euro en ik koop het altijd bij de Primera

Anoniem

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:49

Nadeel van die bussen vond ik toch wel dat je heel snel droog wordt en er veel gruis achter blijft, wel eens geprobeert een shaggie van te maken?

bromfiets

Berichten: 12661
Geregistreerd: 03-04-07
Woonplaats: hoeven (NB)

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:50

Daar is het ook niet geschikt voor chiqa, net zoals roltabak eigenlijk te nat is voor het schieten :)

gaapje

Berichten: 4453
Geregistreerd: 07-12-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:53

ik do ehet ook sind enkele weken , maar man wat vervloek ik dat ding soms.
Nam eerst west , maar ben nu over op winston.

Van de week krijg ik marlboro uit duitsland, hopen smaakt deze net als de sigaretten

isaja

Berichten: 725
Geregistreerd: 03-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:52

Chiqa schreef:
Nadeel van die bussen vond ik toch wel dat je heel snel droog wordt en er veel gruis achter blijft, wel eens geprobeert een shaggie van te maken?



Ik gebruik dat gruis meestal ter aanvulling...... als ik een plukje shag in de stopper verdeel dan gaat dat gruis een beetje er tussendoor en dan aandrukken en in het hulsje schuiven

gaapje

Berichten: 4453
Geregistreerd: 07-12-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 20:54

moet je een stukje aardappelschil erbij doen als het te droog is.
Na een halve dag is het dan weer goed .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 21:04

Die tip ken ik, en wees niet te ruim met die aardappelschillen, want het werkt echt als een trein! Ik had dit weekend 2 schillen in mn pakkie shag gedaan, was zo nat geworden dat het niet meer te roken was, lachen man :D

gaapje

Berichten: 4453
Geregistreerd: 07-12-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 21:06

Ja je kan er ook teveel in doen ja .

Ik bewaar de kruim voor nood, doe er dan een schilletje in , en draai dan nog heerlijke peukjes ervan .

Anoniem

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 21:16

Creativiteit is nooit verkeerd aldoende leert men, gruis gooi ik ook nooit weg. je weet maar nooit!

quincy123

Berichten: 1334
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 21:16

Nou mijn apparaatje is binnen hoor! Net een pakje volgedraaid en natuurlijk gelijk eentje gerookt..
Ik vind ze juist heel erg ligt hijsen... Hebben ze ook gewone hulzen? Ik heb nu die van mascotte daar is het filter ook wit van en wat slap...