Waarom?..ongeloof..verdriet...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Waarom?..ongeloof..verdriet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 21:40

Ik ben net eergister thuisgekomen van vakantie in spanje,natuurlijk heel erg leuk..om mijn paardjes te zien..maar ik kreeg ook een heel erg bericht..
In frankrijk:
Daar is een 10 jarig meisje uit ons dorp omgekomen door een storm,...er was een boom op haar tent gewaaid..
Ongeloofelijk,ze waren op vakantie..en dan gebeurd er zoiets vreselijks..
een 10 jarig onschuldig meisje,zusje van een meisje dat ik ken van school..Het zit steeds in mn hoofd omdat het ook zo dichtbij is ineens..iedereen hier treurt erom..je leest het steeds in de kranten hier,allemaal berichten over die lieve vera...je ziet haar...en ineens zomaar: weg!
Ik denk ook veel aan die ouders en haar zus..die gaan natuurlijk nooit meer met vakantie..hun leven is kapot..Ik hoop dat ze de draad ooit weer een beetje op kunnen pakken...
En dat ze vera op een dag weer zullen zien...


Dit moest ik gewoon ff kwijt..


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:08

Oneerlijk hè? Nog maar 10 jaar oud en zomaar weggerukt uit het leven, vreselijk. Helemaal in een dorp komen zulke dingen altijd erg hard aan want iedereen kent iedereen daar, maar daardoor wordt er vaak ook erg met de nabestaanden meegeleefd en dat moet ze toch goed doen.
Sterkte, het blijft ongelofelijk als je zoiets onverwacht hoort...
Laatst bijgewerkt door Cody op 26-07-03 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:13

Echt oneerlijk ja! Mijn buurjongen is ook op zo'n ongelofelijke en oneerlijke manier om het leven gekomen Verdrietig Zomaar, ineens uit hete leven weggenomen.

Veel sterkte!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 11:17

En op vakantie is ook nog eens de laatste plek waar zoiets je gebeurd... Echt heel erg... Kan me goed voorstellen dat je het zo voelt... Ik heb het wel op nieuws gehoord, maar als zie iemand inderdaad bij je in de buurt woont komt het wel heel dicht bij. begrijpelijk dat je daar zo van schrikt.. veel sterkte

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 11:49

Ik begreep laatst uit onze krant dat het ook heel vervelend is gegaan om dat meisje weer in nederland te krijgen. Doen ze blijkbaar erg moeilijk over in Frankrijk , terwijl de ouders was verzekerd dat het meisje er ook zeer snel aan zou komen... Dan krijg je helemaal de kriebels. Je wilt zo'n meisje toch een waardig en eerlijk afscheid geven in haar eigen land....

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 18:47

bedankt voor jullie reacties...toch fijn dat je er zo een beetje over kunt praten..Lachen

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 21:35

Kan me voorstellen dat je dan toch ff je ei kwijt moet!
Wat verschrikkelijk als je zulk nieuws krijgt terwijl je eigenlijk heel blij was weer thuis te zijn... Lijkt me dan erg dubbel!

Heel veel sterkte! Ik hoop dat je dit een plaatsje kunt geven - hoewel het natuurlijk nog erg vers is allemaal!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 00:23

Wat een ontzettend rotongeluk. Zoiets wens je natuurlijk helemaal niemand toe...
Ik hou ook nog elk jaar mijn hart vast als mijn ouders en zusjes op vakantie gaan. Vooral de dag waarop ze vertrekken en terugkomen ben ik erg onrustig. Ik ben altijd blij als ze weer heelhuids thuiskomen (morgen, hoop ik).
Sterkte.

* To Belg, or not to Belg *

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 11:38

ja dat heb ik ook...mijn zusje zit nog in spanje...je maakt je wel ongerust over de terugreis,als er maar niks gebeurd....het meisje vera is inmiddels begraven,er waren echt hardstikke veel mensen...maakt wel indruk..

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 12:48

wat erg! Ik had er ook iets over gehoord.

heel erg veel sterkte

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:16

Jeetje, wat erg zeg! Zo jong meisje, zo'n pech dat de boom net op haar tent valt.....Heel veel sterkte ermee!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Juudith, Black_Moon, BRN, dioni, ElSea, Googlebot, JudithGigi, KimD, M_ontana, Mariett, Regenpier, Remembrance, Saaams, xBeauuu, xPabloBokt en 56 bezoekers