Hoevaak kijk jij in andermans profiel?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 17:52

alja schreef:
idd bij sommige mensen verwacht je een heel leuk profiel en dan staat er gewoon niets tot weinig.... Verward

je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor botervlieg Haha! Schijnheilig Schijnheilig


Nee hoor, Alja, niet door jou
(maar al die andere gemeeeene naarlingen... Huilen ) (Baaaaaaaaaaart! Haha! )
Maar jij weet dan ook dat ik best zonder toevoeging van profielfeitjes
kan. Toch? Knipoog

En ach, ik ben nog maar zo kort op Bokt, er komt vast nog wel eens wat bij. Een leuke foto van Bart ofzo.... *LOL*
('Mijn held')
of 'Mr. Ed'

(zoals Cassidy 'Hopalong Cassidy' erin heeft; ga daar maar wat van zeggen dan, als jullie een slachtoffer nodig hebben)

Ik vind dit he-le-maal geen fijn topic meer! Ik ban me ervan Doei, doei

Haha!
.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 18:39

Haha! Haha! Haha! Haha! Die botervlieg.........geen profiel, maar wel humor. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 19:02

Kijk heel vaak in andermans profielen; ben namelijk ernstig nieuwsgierig! Haha! Ik ga mijn eigen binnenkort weer eens even vernieuwen en verfraaien. Het ziet er nu wel errug saai uit.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 11:34

Ik kijk ook in zeer veel profielen....Ben niet nieuwschierig maar wil gewoon alles weten . In mijn profieletje doen de foto's het niet...zal ik er ook eens opnieuw in zetten...

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 19:53

Heel vaak als ik een bepaalde reactie lees en ik me een beeld wil vormen, gluur ik in het profiel. wel interessant, hoewel sommige er echt niets inzetten. dat vind ik jammer. Geen naam, geen leeftijd of woonplaats, geen paardbeschrijving, echt helemaal leeg!!!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 20:11

Ik kijk heel vaak in het profiel! Ik wil weleens weten wie wat zegt. Ik vind het altijd jammer als er weinig in staat. Vooral als iemand een hele interessante omschrijving geeft van zijn of haar paard en ik kijk in het profiel en dan staat er nix, of alleen tekst. Vind ik altijd jammer.

That reminds me, ik moet gauw mijn eigen profiel gaan aanmaken anders heb ik ruzie met Jessica. Ik typ al sinds jaar en dag berichtjes onder Jessica's naam (Jessica = mijn 2-lingzus). Heel vaak krijg ik dan prive-berichtjes waar bij staat 'Hoi Jessica' terwijl ik er altijd nog zo bij zet; 'Groetjes van Patricia', maar daar lezen de meeste toch overheen.
Also, aan de slag!!

Groetjes van Patricia

P.S. voor hetzelfe geld heet ik Patricia en mijn paard Jessica, dan krijg ik dus priveberichtjes die gericht zijn aan mijn paard (die ik trouwens niet heb). 't Zou zomaar kunnen!!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:21

lis schreef:
In mijn profiel staat ook vrijwel niets, alleen een paar foto's Bloos
Ik kijk ook vrijwel nooit in profielen, alleen als iemand me vraagt om daar in te kijken om zo meer profielviews te krijgen (zal geen namen noemen hoor, Kayla Tong uitsteken )


Nou jaaaa deed ik dat? Verward Bloos!

Citaat:
Heb zelfs een poosje een 'bepaald' profiel als startpagina gehad *LOL* (wederom geen namen).


Welke dan? Tong uitsteken

xxPatriciaxx

Berichten: 330
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 21:51

Zo ik heb eindelijk mij eigen profiel (refererende aan 2 berichtjes hierboven). Nu hoef ik Jessica niet meer tot last te zijn!

Ohja even een opmerkinkje aan gijsenkim, heb je weleens gelezen in je profiel wat je allemaal met je paard Marca doet. Er staat namelijk dat je haar vast rijdt Lachen

Gek, ik rij paarden liever los Lachen
Ik neem aan 'voor vast' en niet 'vast'.

Ik moest er wel om lachen toen ik het zag!

Groetjes van Patricia

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:00

Goedzo zus!
Eureka! Na 3 jaar heeft ze ein-de-lijk de moeite genomen om een eigen profiel aan te maken! Ik kwam net uit Utrecht vandaan na een hele dag daar rondgelopen te hebben en op de Dom te zijn geweest kwam ik des avonds thuis en warempel, het kwam als een complete verassing, merci!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:02

ik kijk vaak in mijn eigen profiel, gewoon omdat hij zo mooi is. geloof je me niet? kijk maar! Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 22:04

Hahahahahaha.... Botervlieg kijkt niet vaak in profiels... was al tijden aan het kletsen, maar nee hoor en dat terwijl er zoveel in staat Haha!

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 23:32

SuperPepeijn schreef:
ik kijk vaak in mijn eigen profiel, gewoon omdat hij zo mooi is. geloof je me niet? kijk maar! Haha!


ik ook schaam schaam. Bloos!

maar jah kijk wel eens in een profiel als ik geintereseert ben. meestal na ITP kijken.

juval

Berichten: 13219
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 23:37

Ik kijk eigenlijk ook best vaak, gewoon uit nieuwsgierigheid.

Ik heb meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om die van mij weer een beetje aan te passen Lachen . En om die van een aantal van jullie te gaan bekijken!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 23:42

SuperPepeijn schreef:
ik kijk vaak in mijn eigen profiel, gewoon omdat hij zo mooi is. geloof je me niet? kijk maar! Haha!


hij is heel mooi hoor, maar goed dat je dat zelf ook weet he *LOL*

ik kijk best snel, ben heel erg nieuwsgierig Bloos!

En botervlieg: mocht je dit nog lezen na je topic ban Haha! er mag best iets meer in hoor Haha! niemand die je gaat pesten

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 00:20

cool_girl"]
[quote="Aifa schreef:
ik kijk ook altijd wel, als iemand een reactie geeft op een bepaalde vraag en die vind ik interessant, kijk ik altijd even in t profiel Lachen


Geld voor mij hetzelfde OK dan!
[/quote]


Voor mij ook.
Of als het een naam is die ik nog nooit eerder heb gezien ofzo....

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:46

Ik kijk heel vaak in andermans profielen, wil weten wie ik aan de andere kant van de lijn heb Knipoog haha

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:48

Hoevaak ik in andermans profiel kijk?

Meestal 1 keer (vaker kijken heeft geen zin ducht me)

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:54

CGJ12 schreef:
Hoevaak ik in andermans profiel kijk?

Meestal 1 keer (vaker kijken heeft geen zin ducht me)


ze bedoelt hoevaak je in een profiel van een bokker kijkt, niet hoevaak je in het profiel van een specifieke bokker kijkt (ehhh snap je? Haha!)

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 13:20

Ik ben een nieuwsgierige aag, dus jazeker kijk ik andermans profielen! Daar zijn ze immers voor? Lachen

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 13:31

ik kijk ook vaak in (andermans Schijnheilig ) profiel, als die persoon bvb iets heel interessant of net heel doms heeft gezegd Haha!

Ik kijk ook wel is in de mijne om te zien of alle foto's het nog doen, kwestie van een net profiel te houden mocht er is iemand in kijken. *LOL*

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:28

Ik kijk heel vaak bij anderen in hun profiel. Vind ik leuk.
Ik kijk er vooral als iemand iets grappigs heeft gezegd of juist iets heel stoms Haha! of iets waarvan ik denk Verward

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:32

SuperPepeijn schreef:
ik kijk vaak in mijn eigen profiel, gewoon omdat hij zo mooi is. geloof je me niet? kijk maar! Haha!


Afbeelding


Knipoog
.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:34

orri schreef:
Hahahahahaha.... Botervlieg kijkt niet vaak in profiels... was al tijden aan het kletsen, maar nee hoor en dat terwijl er zoveel in staat Haha!


QED: dat ik je al zo boeiend vond zonder je profiel gezien te hebben! Knipoog

.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:40

xtostarlight schreef:
En botervlieg: mocht je dit nog lezen na je topic ban Haha! er mag best iets meer in hoor Haha! niemand die je gaat pesten


Dan ken je Bart Afbeelding nog niet... Haha!
En als CGJ12 al de draak steekt met mijn met zielebloed geschreven dichtseltjes......

[UZ] [VD] piet bakker

Thanks, bu no thanks! Afbeelding

.

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 20:09

Picasso schreef:
Kijk heel vaak in andermans profielen; ben namelijk ernstig nieuwsgierig! Haha! Ik ga mijn eigen binnenkort weer eens even vernieuwen en verfraaien. Het ziet er nu wel errug saai uit.


Daar heb ik ook last van. *LOL* Ik houd meestal mijn profiel wel bij, maar op het moment is het een beetje een rotzooi. Haha!
Ik kijk ook heel vaak in het profiel van anderen. Lachen