wat is beste keus epilade?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

wat is beste keus epilade?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 22:37

wil dat een keertje gaan proberen maar is zoveel keuze en wil graag wat advies,bij wehkamp hebben ze er vier ook 1 met ijs,maar heb dus geen idee wat de beste keus is,hebben jullie advies voor mij over wat de beste aankoop is?

Vast bedankt he! OK dan!

Z1+4


SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 00:29

heej ik heb pas een nieuwe besteld bij wehkamp
eentje van fhilips, op de doos staat: fhilips beauty easy start, Satinelle super sensitive
Ik vind hem veel fijner dan m'n vorige (ook fhilips), m'n vorige was met zo'n ijsding, maar dat gebruikte ik nooit.
Die ik nu heb, daar zit een huidonspanner bij, echt lekker *LOL*. rubbere nopjes die je huid masseren, en dan gelijk erachter aan zit dus een epileer stukje.
ik heb er zelfs m'n oksels mee gedaan, terwijl ik dat echt nooit durfde, en zelfs al een klein stukje bikinilijn.
er zit dus een speciaal kapje bij, zodat je bij je oksels en bikinilijn voorzichtiger kan epileren.
het deed nog wel flink pijn, maar dat went wel Haha!
op m'n benen deed het de eerste keer ook echt flink pijn, maar nu heb ik het al zo vaak gedaan dat het daar geen totaal geen pijn meer doet.

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 09:21

een simpel Venus-setje van de Etos Haha! , gewoon ff onder de douche! (doen wierenners ook met hun benen, heb ik uit betrouwbare bron vernomen Knipoog ), doet geen pijn, zelfs de bikinilijn niet OK dan!

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 13:39

Moritz schreef:
een simpel Venus-setje van de Etos Haha! , gewoon ff onder de douche! (doen wierenners ook met hun benen, heb ik uit betrouwbare bron vernomen Knipoog ), doet geen pijn, zelfs de bikinilijn niet OK dan!


Wat bedoel je met een venuszetje ??
Scheermes ?? of is dat ook een epilady ??

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 17:12

nou heb die gene die hierboven staat net gekocxht,bij blokker in aanbieding voor 49.95!
Heb alleen net gister benen geschoren dus moet nog wel 2 weken wachten of zo,dan horen jullie het wel.

Had begrepen dat je ivm je huis beter geen scheerapparaat kan delen,hoe zit dat met z'on ding,mamsie wil het ook proberen.

Z1+4


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Babe02, BingBot, Butterfly, Deeks93, Iepoetjuh, NinaCharlie, Vajramani, YandexBot, Zinzi_jewel, zonnebloem18 en 199 bezoekers