Veel bokkers op vakantie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Veel bokkers op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 00:43

Ik bok zelfs nog op vakantie Lachen
Zijn er meer bokkers op vakantie?

Ik mis Mabel wel hoor en heb enorm zin om te rijden... vakantie is leuk maar als je een paard thuis heb is het toch anders hebben jullie dat ook?

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 09:54

Ik heb altijd heimwee naar mijn paard als ik op vakantie ben. Ben altijd bang dat er iets gebeurt en anderen daar niet goed mee omgaan.

Helaas heb ik op valantie niet de beschikking tot een computer om te bokken.... denk ook niet dat mijn man dat erg fijn zou vinden als dat wel zo was, hi hi.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 09:57

Ik ga niet op vakantie en heb ook geen paard meer.
Maar ik heb er geen behoefte aan om op vakantie te gaan!

Jullie veel plezier allemaal!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 10:16

Diana!! OP vakantie en toch Bokken? Haha!

Nee hoor, ik moet nog 1 week werken en dan krijgt Nic lekker 3 weken vakantie want wij gaan 3 weken weg naar het verre Canada.

En nee, dan hebben jullie ook even geen last van mij! Tong uitsteken

Op zoek naar de zon!!!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 11:37

Ik zit deze week bij mijn ouders in Duitsland volgende week gaan we naar dresden, praag en polen dan kan ik niet bokken.
Gelukkig mailt Judith veel over hoe het met mabel gaat. Ik maak me in elk geval niet ongerust want mabel is in goede handen.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:24

Ik ga volgende week naar Wenen....heb daar geen internet, dus moet langzaam afkicken Schijnheilig

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 12:53

Dit jaar weer geen vakantie. Wel 4 maanden verlof.... Normaal, als we op vakantie zijn, hebben we ook geen computer mee (zitten in een tentje dan). Ben dan dus ook bokloos. en paardloos. Da's idd het nadeel van op vakantie gaan, dat je je veestapel niet mee mag. En reken maar dat ik de cavia's en katten net zo mis als mijn paard!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:08

Ben net een week op vakantie geweest, zonder internet maar mèt paard! Cool

Nog even doorbikkelen nu tot september, dan mag ik weer. En dan zonder paard, maar in een gunstig geval wel mèt af-en-toe-internet. Knipoog

't Is hier trouwens wel verschrikkelijk rustig op het werk, bezetting van zo'n 40% gok ik. Bloos

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:46

Ik ben alweer terug van me vakantie.
Het fijne van op vakantie gaan...is het terug komen

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:48

Ik ga maandag op ponykamp, heb er wel zin in hoor!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:45

Zoals eerder gezegt ga ik een paardloze vakantie houden! Dat houd dus ook in, niet bokken op vakantie! Vind het sowiezo niet erg gezellig voor de rest om tijdens een vakantie te gaan zitten computeren...
Ga trouwens morgen lekker al weg!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:53

Ik ga vrijdag 1 augustus op vakantie en er zal ongetwijfeld een internetcafé zijn, dus dan ga ik er elke dag wel even naar toe Schijnheilig

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 18:58

nog paar weekjes,ik ga lekker de 16 augustus weg en kan niet wachten!ben er echt aan toe!

Z1+4

Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:38

ik ga morgen weg. Voor 3 weken naar Spanje!! Lekker bruin bakken. Volgens de folder van de camping waar ik heen ga kun je er paardrijden, dus ik hoop dat het er idd ook kan. Na 4 weken werken ben ik ook wel heeeeeel erg aan vakantie toe. Nou maar hopen dat het niet gaat stormen daar in Spanje, heb ik nl al heel vaak gehad. Ga ik naar Spanje voor het heerlijke warme weer, krijg ik regen. Maar ach......misschien kan ik in 1 van de plaatsjes rondom de camping wel 'n internetcafe vinden, vorig jaar had ik er wel eentje gevonden. Dan kan ik op vakantie ook nog ff bokken. Haha!:D

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 20:22

Ik ga helaas niet op vakantie. Maar was altijd weer blij als ik terug was hoor Knipoog

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 21:07

Ik ga volgende week maandag een weekje op vakantie. Endurance rijden in de ardennen. Zal mijn eigen knollie wel missen, maar gelukkig niet zo erg als dat ik een vakantie zou hebben waarin ik niet zou paardrijden.

Wodan en ik onderweg in de M2

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 23:30

ik ga zaterdag, en dan kan ik de hele week niet bokken Lachen zit er nog maar kort op, maar toch al verslaafd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Animal, Lipstick, Tazzey, TheNovelist, xxxmh, YandexBot en 182 bezoekers