houdt dit dan nooit een keertje op?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Machie

Berichten: 15997
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

houdt dit dan nooit een keertje op?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 22:02

Sinds een paar maand het ik het uit met mijn (ex)vriend Het liep niet meer, ik was niet meer gek op hem. Ben eerlijk tegen heb geweest en heb gezecht dat ik niet meer dat voor hem voel wat daarvoor wel zo was.

Sinds dien wordt ik "gestakt" door hem. Zo ongeveer elke dag gaat ie me wel smssen, of bellen. Of rijdt hij langs mn huis heen enzo.
Ik heb hem op msn al geblockt en verwijderd, maar dan maakt hij gewoon een nieuw account aan bij hotmail, en voegt hij me opnieuw toe enzo.

Ik wordt hier helemaal gek van. Ben dacht ik zelf toch duidelijk geweest door hem te zeggen dat ik m niet meer leuk vind?
en dan steeds die smssen van "ik mis je" en "ik hou nog zoveel van je"

wat kan ik doen zodat het eindelijk eens tot mn door dringt?
(zo, moest het even kwijt, ben het echt helemaal zat!!!)


Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:12

Wat vervelend zeg!
Ik denk persoonlijk dat je er nog weinig aan kunt doen, behalve negeren,negeren en negeren.
Kennelijk heeft hij een onwijze plaat voor zijn koppie.

Als jij duidelijk genoeg bent geweest zit er niets anders op dan doen alsof hij lucht is en hopen dat hij snel ophoudt..

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:12

zoeen heb ik er ook tussen gehad... maar die ging nog een stapje verder; dreigen met zelfmoord...
wij hebben gewoon heel simpel zijn ouders op gebeld, het hele verhaal uitgelegd, over geblocked en toen was ik er na een week ofzo vanaf.

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Machie

Berichten: 15997
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 22:14

LiSSy schreef:
zoeen heb ik er ook tussen gehad... maar die ging nog een stapje verder; dreigen met zelfmoord...
wij hebben gewoon heel simpel zijn ouders op gebeld, het hele verhaal uitgelegd, over geblocked en toen was ik er na een week ofzo vanaf.


ja hoor, drijgen met zelfmoord heeft ie ook wel gedaan! Ik wordt hier echt helemaal gestoord van Boos!

(wel grappig, 2 reacties, 2 tukkers Haha!)

jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:20

Zeg tegen hem dat als hij je nog lastigvalt dat je hem dan aangeeft, en doe dit dan ook werkelijk!,want het beinvloedt je hele dag, als je aangifte hebt gedaan, en hij houdt nog niet op, kunnen ze dus een straatverbod voor hem instellen.zodat hij niet verder dan een bepaalde afstand naar je toe mag komen, en het enige at je kan doen, is ene nieuwe simkaart kopen, en geef je nummer dan niet meteen aan de 1e de beste, en iedereen die je gaat toevoegen,. Gewoon neit doen!!

Don't take life to serious, you never get out of it alive...

Machie

Berichten: 15997
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 22:21

ik heb abbonement...
Als ik een aart had, dan had ik al lang een andere gehad.

Maar persoonlijk vind ik aangeven ook zo ver gaan...

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:22

jackim schreef:
Zeg tegen hem dat als hij je nog lastigvalt dat je hem dan aangeeft, en doe dit dan ook werkelijk!,want het beinvloedt je hele dag, als je aangifte hebt gedaan, en hij houdt nog niet op, kunnen ze dus een straatverbod voor hem instellen.zodat hij niet verder dan een bepaalde afstand naar je toe mag komen, en het enige at je kan doen, is ene nieuwe simkaart kopen, en geef je nummer dan niet meteen aan de 1e de beste, en iedereen die je gaat toevoegen,. Gewoon neit doen!!


Het zal toch te gek zijn dat ze een nieuwe simkaart moet kopen alleen voor zo'n vent?

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:25

tja als ej er gek van wordt zal ik hem echt wel aangeven!!! kom op jij gaat dan echt niet te ver!! hij gaat veel te ver!!!
En verder negeren, negeren, negeren....

Dag lieve mama...

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 00:58

Misschien alleen dreigen dat je hem aan gaat geven?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 07:52

Allereerst zou ik hem negeren. Mocht dat niet baten, dan zou ik zijn ouders inlichten (je hebt per slot van rekening het hem persoonlijk al gezegd).

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Afanaisa91, Arlette1991, Berdien, Duran123, Eliana, Floko, Gaby, haffiefreak, Kever, Laibadji, Lau07, Nanu, Nustice, Plus_en_Min, RenskeFrea, Roosch, sjaslique, YandexBot en 203 bezoekers