Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yess schreef:Mijn mening is dat ik het een beetje flauw van je vriend vind dat hij er een probleem van maakt. Een vriendin van jou zit in nood, en klopt bij jou aan voor hulp. Je geeft aan niet heel vaak samen met je vriend in jouw huis te zitten, maar het merendeel 140km verderop, dus heeft hij er niet heel veel last van. Ga er van uit dat het een tijdelijke oplossing is.
Ik weet wel zeker dat als mijn vriendin bij me op de stoep zou staan ik geen sec. zou twijfelen.
Falona schreef:Ik denk dat je de bezwaren van je vriend niet zomaar moet wegwimpelen. Je levert wel degelijk een stukje privacy in als je vriendin bij jou komt wonen en privacy weegt imo zwaarder dan wat dan ook.
Ik zou het als ik jou was alleen op tijdelijke basis doen en op basis van duidelijke afspraken. Maak duidelijke afspraken of wat ze wel en niet mag (bijvoorbeeld dat ze niet zomaar jouw ruimtes binnen mag komen en jij ook niet zomaar in die van haar) en stel vast wanneer ze iets anders gevonden moet hebben. En doe dit voor ze bij je intrekt, als ze eenmaal binnen is komt er alleen maar ruzie van als je dat nog wilt gaan afspreken en als het na een tijd tegen gaat vallen en je wilt haar kwijt krijg je ook alleen maar scheve gezichten.
Yess schreef:Mijn mening is dat ik het een beetje flauw van je vriend vind dat hij er een probleem van maakt. Een vriendin van jou zit in nood, en klopt bij jou aan voor hulp. Je geeft aan niet heel vaak samen met je vriend in jouw huis te zitten, maar het merendeel 140km verderop, dus heeft hij er niet heel veel last van. Ga er van uit dat het een tijdelijke oplossing is.
Ik weet wel zeker dat als mijn vriendin bij me op de stoep zou staan ik geen sec. zou twijfelen.