Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Ik draag geen nep, ik wil echte uggs maar vind ze te duur, prima, dan geen Uggs.
Ik vind dat met all stars altijd zo stom.. als mensen neppe all stars kopen, dan denk ik echt van joh, zo heel duur zijn die niet, waarom dan nep? Als je het niet kan of wíl betalen, zoek dan gewoon iets anders..
Rebeccaa schreef:Ik draag geen nep, ik wil echte uggs maar vind ze te duur, prima, dan geen Uggs.
Ik vind dat met all stars altijd zo stom.. als mensen neppe all stars kopen, dan denk ik echt van joh, zo heel duur zijn die niet, waarom dan nep? Als je het niet kan of wíl betalen, zoek dan gewoon iets anders..
QualityHorse schreef:Ik heb zelf op dit moment nep-uggs van de Action.. gekocht voor 9,- en ze zitten heelijk! Ze zullen vast geen topkwaliteit zijn, maar ik ga geen 200 euro aan echte uggs uitgeven, omdat ik van mening ben dat deze ook niet echt goed voor je voeten zijn. Verder ben ik van mening dat Ella's van net zulke of zelfs betere kwaliteit zijn als de echte Uggs en hiernaast zijn ze ook nog eens goedkoper
Voor mij is 200,- verschrikkelijk veel geld, en daarom hou ik het voor nu mij mijn nepperts!
BraveSpots schreef:Rebeccaa schreef:Ik draag geen nep, ik wil echte uggs maar vind ze te duur, prima, dan geen Uggs.
Echte kosten 60 euro en neppe heb je soms voor 10 al. Ik weet niet hoe jouw financiën in elkaar zitten maar voor veel mensen is 50 euro een leuk bedrag om te kunnen besparen op een paar schoenen.
Als je ze leuk vind waarom niet?
Rebeccaa schreef:Ik vind het gewoon raar, je wilt all stars, hebt er geen geld voor over, dan zoek je toch andere schoenen? Als je zo graag All stars wilt betaal je maar aan de echte, denk ik dan. Want tjah, zonder dat echte merk, waren die neppers er ook niet gekomen.
Ik koop trouwens ook dingen zonder merk, hoor, maar zoals dingen die nage-aapt worden van andere merken, die koop ik of origineel, of niet.