Wie heeft foto's van Robbie Williams????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:59

'Het meisje' was ook bij Hart van Nederland.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 00:03

laratjuh schreef:
Robbie williams is een top ventje vind ik

Btw, robbie is Gay dus ik vraag me af of ie wel iemand gezoend heeft ( hij is ook in het bezit van een vriend.. dus ja)


Ah vandaar die relatie's met die vrouwen.. Verward (ontkenningsfase??) Hij heeft een paar jaar geleden geloof ik van alles geroepen, maar ik denk dat je de helft met een pot zout kan nemen..

Ik vind hem de laatste jaren steeds leuker geworden, zijn ogen staan af en toe een beetje raar ja, gek he.. Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 00:09

Hoewel ik Take That echt verschikkelijk vond had ik toen al een zwak voor Robbie... Lovers

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 00:20

haha, hij heeft idd wel wat ja.. En hij kickt enorm op aandacht.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 00:57

youngster"]
[quote="laratjuh schreef:
Robbie williams is een top ventje vind ik

Btw, robbie is Gay dus ik vraag me af of ie wel iemand gezoend heeft ( hij is ook in het bezit van een vriend.. dus ja)


Ah vandaar die relatie's met die vrouwen.. Verward (ontkenningsfase??) Hij heeft een paar jaar geleden geloof ik van alles geroepen, maar ik denk dat je de helft met een pot zout kan nemen..

Ik vind hem de laatste jaren steeds leuker geworden, zijn ogen staan af en toe een beetje raar ja, gek he.. Haha!
[/quote]

Ja zeker weten dat ie met dat meisje zoende; vanavond met een ander, stond er met mijn neus boven op Haha! OK dan! Echt een pracht show; trouwens van Skin was ook echt bijzonder goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 01:40

imker schreef:
Die Robbie is echt een lekker ding, al weet ik niet zeker of ik een zoen van hem zou willen (zie reactie van Sjuimpje), wie weet waar ik mijn griepje wel niet vandaan heb getoverd....


Mwoah, daar is ook wel weer overheen te komen hoor! Cool
Robbie rulesz.... OK dan!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 01:58

Robbie rules idd!! Ben echt als 12-jarig meisje naar zijn concert geweest, god wat erg whahahahha Was vroeger al super Take That fan, herinnerd iemand zich nog het laatste concert van Take That in NL? Die gillende meiden voor het Amstel Hotel? (that was me!) Op het NOS Journaal die avond? (me) en voor de studio van Ivo Niehe (yep me again) dus ik was nogal een heavy bakvis hahahaha
Ben ondertussen 21 en in het dagelijks leven heel normaal, behalve als ik dus Robbie in het echie zie, dan word ik helemaal gek. Het heeft me dan ook echt bloed, zweet en tranen gekost om me ervan te weerhouden naar zijn hotel te gaan en naar allebei zijn concerten. Eentje is genoeg toch? Dus doe normaal Esme!!

Schaam me wel want kwam thuis met een poster, t-shirt en programma-boekje.. voor het eerst in 5 jaar hangt er weer een poster in mijn kamer... god wat ernstig...

Robbie is echt iemand waar ik helemaal weg van ben, daar kan ik uren naar luisteren... niet zijn muziek maar hemzelf hahaha

Natuurlijk doet ie het met een hoop meiden, geef 'm groot gelijk! Staat een leuk stukje van op een DVD van hem, Nobody Someday:

duits meisje na afloop van wilde nacht met Robbie: "Robbie, what about us?"

Robbie:"HELLO?? *maakt geluid van sirene* WAKE UP! What are you thinking?"

Ik lig dan echt helemaal dubbel!! Vind het zo'n fantastische vent, dat is nou echt dé persoon die ik in mijn leven nog wil ontmoeten en echt eens mee wil praten. Vind hem ongelooflijk fascinerend. Ook al is hij ondertussen 78 en zwaar afgetakeld, dan nog wil ik hem ontmoeten, moet wel lukken tegen die tijd hoop ik!

Zo en nu moet ik weer even serieus Robbie-afkicken!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 11:43

Hoorde net van een vriend dat je helemaal geen foto's mocht maken gisteravond?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 11:49

Hij heeft welk leuke dingen, maar ik knap nogal af op dat aandachts-geile ik-ben-zo-vol-van-mezelf gedrag... (nou Viggo Mortensen, daar zou ik wel een stukje mee willen paardrijden Haha!)

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 12:03

*zucht* ik baal dat ik er niet bij was, bij de concerten. Ik had graag gewild, maar ik kon geen kaarten krijgen

Ik vind Robbie Williams echt een geweldige artiest; super muziek en uitstraling, alleen ik ben het wel met sommige hier eens dat hij persoonlijk gezien een vies ventje is *LOL* Ik zou door hem echt niet laten zoenen, hahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 15:42

He he he allemaal wilde Robbieverhalen (pleaaaaasssse vertel niet aan Nic dat hij gay is Haha! ) maar niemand die foto's van die griezel gemaakt heeft?
Zonde, volgende week is ze jarig en ik wilde een kleine collage voor haar maken om het cadeautje in te verpakken...
Dan ga ik maar gewoon foto's van het internet af rouzen....


(en voor iedereen die hem zo leuk vindt: beterschap! Haha! )

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 19:49

Sjuimpje schreef:
Dit is overigens wel 1 van de weinige mannen die mijn hart een slagje doet overslaan. Erg hè? Vingers aflikken


OK dan! En ik had t ook wel geweten als ik hem had mogen zoenen Schijnheilig Vingers aflikken

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:09

Robbie....... Tong uitsteken Kwijl ......

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:11

www.skyradio.nl daar staan foto's Haha!

Heb het gister op TV gezien, zag er echt super uit!! Ook de pics Haha!

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:21

Hm, dan issie BI! Haha!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:30

nou kan maar 1 ding zeggen,degen die niet geweest zijn:jullie hebben HET concert allertijden gemist! In 1 woord geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 00:01

Sjuimpje schreef:
Ik weet niet of ik hem had willen zoenen, voor je het weet heb je een koortslip Haha!

Dit is overigens wel 1 van de weinige mannen die mijn hart een slagje doet overslaan. Erg hè? Vingers aflikken


Nee hoor, ik heb een enorme hekel aan mannen met tattoo's en oorbellen maar voor Robbie maak ik een uitzondering.

Echt een lekker ding, volgens inside info ook een echt aardige persoonlijkheid.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 00:06

als ik de kans kreeg zou ik hem zeker zoenen... Haha! Die man heeft iets... (ehm... nou ja... uitstraling dan... Haha!) waardoor ik het zeer moeilijk vind om de tv over te zetten als hij in beeld is....

(Misschien omdat hij me recht in mijn ogen keek toen ik werd weggedragen na flauwvallen bij het allereerste concert van Take That in NL???)

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 00:17

Billy schreef:
Er staat zelfs een RW smiley op bokt ---->> Blauw oog

Hahahaha Haha!
Ik vind hem trouwens wel goed en hij stond toch maar mooi op de voorpagina van bijna alle kranten.Dat lukt niet veel artiesten.En dan ook nog met een grote foto erbij!!Petje af OK dan!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 01:45

Damn Robbie is echt heeel lekker gewoon Lovers

Daar zou ik wel meer mee willen dan alleen zoenen Schijnheilig Echt mijn typje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 04:45

De laatste keer dat ik Robbie sprak, had ik ruzie met hem hoor .

Backdoor + Feel = weird combi.

Rare vlerk vind ik het, beetje vreemde vogel.

MMRI

Berichten: 18
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:35

Weet iemand misschien nog een andere site van het concert?
of heeft iemand nog foto's gemaakt?

Ik ben trouwens vrijdag avond geweest met een vriendin van mij(Nouka)
Ik vond het echt heeeeeeeeel leuk
robbie is de beste!