Nieuwe school: Tio in Utrecht!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

Nieuwe school: Tio in Utrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 19:53

Ik heb net m'n havo examen achter de rug Haha! En ga volgend jaar naar het Tio (toerisme) in Utrecht! Ik heb er echt onwijs veel zin in! Zijn hier soms nog meer mensen op bokt die hiernaartoe gaan, of erop zitten of deze opleiding hebben gedaan?

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:47

Ik ga naar het TIO College in Haarlem, nadat ik mijn school in Spanje heb afgerond. Misschien komen we elkaar later nog tegen Haha!
Veel succes!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 23:17

Heb een tijd op het TIO in Haarlem gezeten............... was geen succes maar dat had meerdere redenen, >;) Maareh, gewoon heel goed je best gaan doen en veel succes Knipoog

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 23:27

Ik wil niet gelijk negatief over komen, maar ik doe het toch.Knipoog
Ik (en velen met mij) vind het niveau van TIO-opleidingen zwaar onder de maat. Onze hotelgroep neemt geen stagiaires meer aan van deze school. Terwijl we toch jaren achter elkaar het geprobeerd hebben, is het niveau van iedere stagiar zo laag, dat we er meer last dan gemak van hebben.
Toch succes met je school.

unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 17:18

Het is wel jammer dat jullie het niveau van Tio niet goed genoeg vinden, maar toch ga ik erheen! Haha! Ik heb bij verschillende reisbureauĀ“s en vakantieparken gevraagd wat zij van het Tio vonden en deze mensen waren er juist heel positief over (gelukkig). Eerst wilde ik wel naar het nhtv in breda gaan, maar dan moest ik op kamers. Dat is natuurlijk wel heel leuk, maar dan zou ik niet meer kunnen rijden Huilen ! Dus vandaar toch het Tio. Ik doe ook de richting toerisme en geen hotel, misschien maakt dat ook nog enig verschil..........?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:24

unique schreef:
Ik doe ook de richting toerisme en geen hotel, misschien maakt dat ook nog enig verschil..........?


Ja, daar zit wel verschil in. Ik weet niet waar je bij toerisme precies voor wordt opgeleid, maar hotelmanagement gaat nergens over iig.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:37

ik zou eerst ook naar het TIO gaan in utrecht ook toerisme maar het ging toch niet door ik ga nu naar een andere school in utrecht! Haha!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:59

unique schreef:
Het is wel jammer dat jullie het niveau van Tio niet goed genoeg vinden, maar toch ga ik erheen! Haha! Ik heb bij verschillende reisbureauĀ“s en vakantieparken gevraagd wat zij van het Tio vonden en deze mensen waren er juist heel positief over (gelukkig). Eerst wilde ik wel naar het nhtv in breda gaan, maar dan moest ik op kamers. Dat is natuurlijk wel heel leuk, maar dan zou ik niet meer kunnen rijden Huilen ! Dus vandaar toch het Tio. Ik doe ook de richting toerisme en geen hotel, misschien maakt dat ook nog enig verschil..........?


Zo is het echt precies hetzelfde als bij mij! Ik heb ook gehoord dat je JUIST met een Tio opleiding wordt aangenomen, omdat dat bekend staat om zijn goed opleidingen. Ik ga ook toerisme doen en niet hotelmanagement. Ik heb ook nog over Breda nagedacht, maar het TIO college kwam bij mij toch beter over.
Ik hoop dat het wat is en dat het gaat lukken, maar dat weet je natuurlijk nooit van te voren. Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met het TIO college, negatief of positief, alvast bedankt!

Unique: ik heb je een PB gestuurd.