Tweede solli: weer niks. Iemand nog vakantiewerk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Tweede solli: weer niks. Iemand nog vakantiewerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 15:43

Verdorie. Het wil op de een of andere manier maar niet lukken met een vakantiebaantje. Het bedrijf waar ik heb gewerkt wilde me wel hebben maar net voor de twee weken dat ik op vakantie ben. De Rabobank had ineens iemand anders aangenomen. Dus okee, dan maar naar het uitzendbureau.

Solli 1: bij een makelaarskantoor. De laatste 3 weken van augustus, en 1 in september. Die week kan ik niet, heb ik ook doorgegeven op het uitzendbureau. Was geen punt, zeiden ze. ga ik daar op gesprek, blijkt het wel een punt te zijn dus krijgt het andere meisje de baan. Waarom moest ik uberhaupt komen dan? Verward

Solli 2: bij een bedrijf dat hartkleppen produceert. Moest ik al 3 weken op wachten (' en beloof je dat je naar niks anders solliciteert? Je maakt een goede kans!'), ga ik daar op gesprek, blijken er ineens twee andere meiden ook op gesprek te komen. Belt het uitzendbureau de volgende dag ' ja jammer, je bent het niet geworden' Dus ik vraag waarom niet. Nou, dat was puur gevoelsmatig maar ze vond het wel een puntje dat ik mijn agenda uit mijn tas moest halen om te kijken of ik kon toen ze vroeg of ik een extra week kon komen. ??! Verward Het lijkt mij juist positief als ik dat netjes in mijn agenda nakijk ipv roep ' ja hoor' en vervolgens helemaal niet kan ofzo? Sorry dat ik ook nog een lven heb hoor? Boos!

Nou ik baal als een stekker. Ik heb een heel mooi cv en die twee gesprekken gingen ook gewoon goed. OK dan! Dus Verward Maar nu zit ik mooi zonder werk terwijl ik mijn zinnen had gezet op het halen van mijn E rijbewijs van dat geld. Verdorie.

Iemand nog vakantiewerk in de aanbieding voor Augustus? Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 15:48

aah das balen! andere uitzendbureaus?

gekkie
Berichten: 40
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 15:55

Een uitzendbureau stuurt meerdere sollicitanten naar een klant.

Wel erg jammer, maar volhouden, en naar meerdere uitzendbureaus gaan.

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 15:56

Misschien moet je is proberen bij een brillenzaak om promotie te lopen, kan natuurlijk ook bij fotozaak enz. Verdien je best goed mee, teminste ik wel als 14 jarige. Maar meestal is dat ook om de 2 weken.. maar dat ligt er denk net aan waar je het zou gaan doen.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:15

Het is helaas rijkelijk laat om nu nog vakantiewerk te zoeken... dan moet je echt een flinke dosis geluk treffen heb ik het idee... Bij mijn vorige baas werden de vakantiekrachten voor april al "geronseld"...maar eh... succes iig!

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 21:46

Heeft delixl??????? in Ede niks voor je

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:44

ik had eerst ook geen vakantiewerk kunnen krijgen, maar toen hadden ze gelukkig iemand nodig op de zaak waar mijn vader werkt. en das ook makkelijk met vervoer. Misschen hebben ze daar nu nog iemand nodig, want ik ga weg: Wolter&Dros in Amersfoort, ze hebben een site: Wolterendros.nl