caravan vol deuken uit de stalling

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

gamble

caravan vol deuken uit de stalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 19:46

Hebben wij weer, vol trots drie maanden geleden een gloednieuwe caravan gekocht. Helemaal blij mee natuurlijk *LOL* , stalling hadden we al van onze vorige caravan. Vandaag voor de tweede keer eruit LATEN halen wat blijkt op drie plekken zwaar beschadigd Verdrietig . Wij gelijk de eigenaar erbij, zijn vrouw vertelde daar komen we wel uit we zijn verzekerd. OOk gekeken waar de schade vandaan komt en die is te traceren. Nu verteld de stallingseigenaar dat ze niet verzekerd zijn en dat we het maar met onze eigen verzekering moeten regelen Verward . Ik kreeg spontaan moordneigingen Boos! Boos! . Schade 2500 euro, en een heel naar gevoel en we moeten nog op vakantie, ik hoop dat we op vakantie meer geluk hebben.
Groetjes Desiree

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 19:49

Wat een onzin!
Ik zou nog voor dat je op vakantie gaat een offerte laten maken waarop gespecificeerd staat wat er beschadigd is en wat het kost om dat te laten maken en dan vervolgens hen ervoor aansprakelijk stellen
Das dan jammer datze niet verzekerd zijn, dan betalen ze het maar uit eigen zak!

Iig nog heel veel plezier op jullie vakantie!

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 19:54

Dat hebben we ook gelijk gedaan en foto's gemaakt en natuurlijk gaan we erachteraan!! Gelukkig zijn we zelf goed verzekerd dus uiteindelijk kunnen we het wel laten maken maar we zijn zeker van plan om er een zaak van te maken. Kijk een ongeluk zit in een klein hoekje maar om een caravan op drie plaatsen te beschadigen dan ben je gewoon lomp bezig. Ik moet ook zeggen dat de manier van reageren van de stallingseigenaar me het meest tegen de borst stuit.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:11

Ik weet zeker dat jouw verzekering het gaat proberen te verhalen op die mensen van de stalling. Lekker makkelijk: we hebben er geen verzekering voor, dus zoek het zelf maar uit. Wat een rotstreek, dan moet je geen stalling beginnen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie