bedankt namens de familie van Dorine

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joost
Berichten: 27
Geregistreerd: 15-06-03

bedankt namens de familie van Dorine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 18:44

Dit begint te lijken op de televisieprogramering van rtl in de zomer
een grote herhaling maar goed

Langs deze weg wil ik namens de beide families iedereen die geweest is op de wake of de begrafenis, en natuurlijk diegene die aan ons hebben gedacht heel hartelijk bedanken voor jullie enorme steun. Het maakte het ondraagelijke een beetje dragelijk. wij hopen dat jullie aan deze moeilijke dag toch fijne herinneringen hebben over gehouden en dat jullie deze op een positieve manier kunnen inpassen in jullie leven.

Er is een Engels spreekwoord gezegde dat zegt

Horses off courses (betekend zoveel als er is altijd wel een manier om iets te vervoeren) nou het was fijn dat jullie geholpen hebben ons verdriet te dragen wij zullen dit in ieder geval nooit vergeten.

Een ding ter afsluiting nog

Ik heb gehoord van mijn moeder dat haar zus in canada, tante Mien, vrij regelmatig hier de verhalen leest. En zo toch een beetje op de hoogte blijft van alles.lang leve internet en een paar "bokkige" gebruikers

Theo, Tiny
Joost, Monique en kinderen
Marlies en Laura


skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:38

Ondanks alles heb ik er een goed gevoel aan over gehouden.
Het was een eer dat ik, en alle andere bokkers erbij mochten zijn. Daar wil ik dus ook de familie heel erg voor bedanken.
Het was een mooie afronding. En Peter had al gezegd: Het is goed zo!
En inderdaad, na woensdag had ik dat gevoel ook!
Bedankt dat ook wij haar die eer mochten bewijzen!

Liefs Petra

a dirty mind is a joy forever

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 22:25

Lieve Joost (en Peter en de rest van de familie)

Ik weet 100% zeker dat ik namens alle Bokkers van dit Dorineforum spreek als ik zeg dat jullie ons allemaal zeker zo hard gesteund hebben met jullie liefde, openheid en vermogen ons met jullie te laten delen, als dat wij met z'n allen hebben geprobeerd om jullie te steunen.

Samen kunnen we dit verlies dragen, hoe hard het ook is. Maar we moeten allemaal verder, want de wereld draait door. Ook al snap je d'r af en toe geen barst van dat dat uberhaupt nog kan.

Nu komt de tijd dat we ons allemaal moeten zien te troosten met de wetenschap dat Dorine nu geen pijn meer heeft. Zoals Peter het de afgelopen dagen al verschillende keren gezegd heeft tegen verschillende mensen, en zoals Skatje het hierboven ook weer herhaalt: het is goed zo.

Al een paar dagen heb ik als onderdeel (even aangepast) de tekst waarvan ik al zo'n vijftien jaar weet dat die ooit op mijn eigen rouwkaart moet komen te staan:

Huil niet om wat voorbij is
Maar lach om wat geweest is...


Ik denk dat Dorine zich hierin zou kunnen vinden.


Een dikke knuffel voor iedereen,

Sonja

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 22:29

Heel mooi gezegd Sonja, ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23316
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 22:29

ik had er graag bij geweest, maar ik heb wel heel veel aan jullie gedacht en af en toe een traantje weggepinkt.
Ik vind het super dat jullie zoveel op bokt plaatsen en ik vind dat ook superknap van jullie!!!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Machie

Berichten: 15938
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 22:43

Sonja, ik ga helemaal mee met jou woorden!
AMEN!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 10:18

ik ga ook helemaal met Sonja mee.
VOnd het heel speciaal dat wij als bokkers bloemen mochten dragen voor Dorine

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 13:07

Heel mooi Sonja!
Ik vond het een hele mooie begrafenis, vooral hoe die bloemblaadjes en kraanvogels op de kist lagen. Ik hoop dat jullie (familie van Dorine en Peter, vrienden enz) vaak met een lach op jullie gezicht kunnen terugdenken aan een kanjer, jullie eigen Dorine!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 14:28

Joost, ik ben bij de avondwake geweest, welke me erg heeft aangegrepen.
Ondanks alle ellende hadden jullie nog de kracht en energie om soms nog een klein grapje te maken tegenover ons, echt, dat heeft me veel steun gegeven.

Dorine heeft zich gelukkig mogen prijzen om met zo'n lieve mensen te hebben mogen leven.

Echt, jullie zijn super!!!!!!! Lovers

Veel liefs en sterkte, Veerle

Toos paardloos

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 14:40

Imker schreef:
Ondanks alle ellende hadden jullie nog de kracht en energie om soms nog een klein grapje te maken tegenover ons, echt, dat heeft me veel steun gegeven.

Dorine heeft zich gelukkig mogen prijzen om met zo'n lieve mensen te hebben mogen leven.

Dat is precies mijn gedachte!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 14:58

Ik vond het echt twee enorm mooie dagen. Ik vond het super om erbij te mogen zijn, vond het super dat de bokkers welkom waren. De steun die ik aan de aanwezigheid van zowel de bokkers als van de famillie had was geweldig, ook al heb ik alsnog veel gejammerd Knipoog
Ook dat wij de bleomen mochten dragen vond ik echt enorm mooi!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Pauline
Berichten: 12185
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 01:13

Ik heb heel veel espect en bewondering voor jullie, liefdevolle famillie gekregen, en ik heb ht idee dat steun wederzijds is geweest. Ik heb het als heel fjn ervaren bij de wake te zijn en me welkom te voelen, end at maakten jullie mogelijk!

Dus...graag gedaan

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:36

Sonja schreef:
Huil niet om wat voorbij is
Maar lach om wat geweest is...



Zelf ken ik de versie Huil niet omdat het voorbij is, maar lach omdat je het hebt meegemaakt. En idd zal bij mij ook op de rouwkaart komen.

- Offline -

Joost
Berichten: 27
Geregistreerd: 15-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 17:52

volgens ons, de familie mag dat zwarte rouwrantje wel weer weg hoor
"life goes on". een ding wil ik nog wel even kwijt.

Het is belangrijk dat we met beide benen op de grond blijven staan. en dat de hele situatie niet omslaat in een hype of zo. Ik wil niemand op de tenen trappen. maar blijf wel een beetje realistisch. we moeten allemaal verder en nemen onze ervaring mee voor in ons verdere leven. Ik treur nog steeds om het verlies van mijn zusje maar ik heb ook een vrouwtje en twee kids. Die leven gelukkig nog en hebben ook aandacht nodig. Vele van jullie hebben vrienden, partners etc. vergeet deze niet, maar deel je ervaring met hen. ze kunnen je helpen

Joost

mandymonica

Berichten: 800
Geregistreerd: 31-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 09:46

Joost, ik denk niet dat je iemand op de tenen trapt hoor. Het is ook zo, er wordt zo ontzettend veel (en heftig) gereageerd door mensen dat ik me kan voorstellen dat jullie er bijna een "hype" in gaan zien.

Maar het is, gek genoeg ook voor de mensen die Dorine verder niet echt gekend hebben (zoals ik), zo ontzettend emotioneel om te lezen allemaal. En dan zit je achter je pc-tje en voel je je machteloos. Iedereen wil jullie sterkte wensen, iedereen wil iets doen. En heel veel reacties van heel veel verschillende mensen, dat wakkert alleen maar weer nieuwe reacties aan...

Het stopt echter, dat zie je nu na een week al. Ik hoop wel dat alle bokkers voldoende "de geest" blijven behouden om volgend jaar met enthousiasme mee te doen aan de sponsorrit en als dit dan een jaarlijks terugkerende traditie kan worden, dan is er op de een of andere manier toch iets moois gedaan, zonder dat het overdreven wordt.

Tot slot vind ik het heel mooi dat jullie zoveel "inbreng" van bokt hebben toegestaan, ik denk dat daar in heel veel gevallen anders over gedacht wordt. Wat dat betreft denk ik dat ik namens alle bokkers spreek, en zeker degenen die bij de wake of de begrafenis geweest zijn, als ik zeg: ontzettend bedankt!

**TROTS** Mijn eigen toko! Hulp nodig bij ziekteverzuim? Vitendo Casemanagement!
Lieve lieve Moon, rust zacht **15-06-1993 - 12-09-2019** Voor altijd in mijn hart...
Dag gouden mensenvriendje, veel te vroeg heb ik je moeten laten gaan. Nooit meer pijn.
Ceskiyo D'leh **20/06/2018-19/09/2023**

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:48

Hai Joost en familie,

Wij, Evert-Jan en Hanifa, willen jullie toch even heel veel sterkte wensen. We hebben in ons tentje even ons eigen verdriet gehad toen we het nieuws hoorden maar de fijne herinneringen aan Dorinepien blijven. En je hebt gelijk als je zegt 'doorgaan en niet stilstaan'. Dat zou Dorine niet eens willen.

'Paint' it 'Black'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athelas, BLEXBot, Klis, moonsparkle, Paloedie, xxmichellexx en 60 bezoekers