GRRRRR, sommige mensen.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

GRRRRR, sommige mensen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 11:37

Ik ben gisteren met 2 vriendinnen aan het zwemmen.
Nou is dat in de buurt van zo een camping waar al die niet zo fijne mensen zitten.

Dus we zijn zo aan het liggen, effe kletsen enz, dus we lachen een [paar keer.
Zijn er van die best stevige meiden van een jaar of 13/14 die hun middelvinger naar ons opsteken Ziek
Dus ik denk bij me eigen laat maar lekker.
Dus we blijven liggen, we gaan even l;ater zwemmen.
Toen gingen hun ook heel toevallig ook zwemmen.
Nou toen was er een meisej die dacht dat wij haar een lelijkerd noemde met kapsones Verward:? en dat ze dik waren.
Nou dat laatse zou ik niet zeggen want ik ben zelf ook niet echt dun.....

Dus wij zijn een beetje aan het duiiken, gaat dat meisje weg. en komt ze met een hele groep terug, ook dioe stevige meiden en heel veel anderen erbij, ze waren zo met een stuk of 10 tegen 3 >;)

Beginnen ze ons uit te schelden met alle ziektes die er betsaan, en ik denk bij me eigen, ik ga even bij de spullen kijken, want ik hoorde een van die jongens tegen die meiden zeggen dat ze aan onze spullen hadden gezetten,
Ik ga kijken, en we misten niks.
Toen ging ik er niet meer in, maar mijn 2 vriendinnen bleven er wel in, nou die kregen een jongen vbovenop zich, en die werden ondergetuft Boos!

Staat daar een badjufmens, die zegt er niks van die staat alleen te kijken.
Dus komt die 2e vriendin uit het water, en we lopen naar de handdoeken, en gaan ons aankleden, komt die 3e vriendin, en gaan we met zijn 3en best vroeg weg, want ze zeiden dat als we niet weg waren voordat hun weggingen dat ze ons in mekaar zouden rammen, nou daar zag ik die knderen best voor aan Nagelbijten / Gniffelen

Maar we waren optijd weg, en we hebben ze bniet meer gezien.
Enm we gaa voortaan maar even naar het andere zwembad, in een paar dorpen verder.... .

Spijt me voor het lange verhaal, maar ik moest het effe kwijt.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 12:46

volgens mij zochten ze gewoon ruzie als ze zo beginnen..
Als ik jullie was zou ik ook voortaan ergens anders gaan zwemmen, want als het zo moet..

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 12:48

Vaaaaaaaaaaaaaaage meiden! Jammer dat ze zo de sfeer daar verpesten dan..

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 13:12

jah, t lijkt wel alsof mensen bij het zwembad ruzie zoeken Haha!, ik ga altijd naar zown zanduitgraving of hoe t heet...Najah daar heb je niet zoveel van die vage mensen.

Heb je zown wilde shet Snowdon??:)

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 14:02

Dat heb ik ook eens gehad, een paar kinders van echt waar, 12 ofzo.
Wij lagen aan het water een uurtje te liggen Cool , vlak naast onze school, in een vrij uur ofzo.
Komen ze aan, beginnen ze dingen te gooien enzo, en idd ook zeggen dat wij ze uitscholden voor vanalles en nogwat?!
Toen hebben we net gedaan alsof we de politie belden haha, en toen waren ze heeel snel weg.
Waar ze het lef vandaan halen, dat had ik dus ècht niet in mn hoofd gehaald toen ik 12 was!! Trouwens, nu nog niet Haha!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 14:33

Ja, idd, die kinders komen gewoon om ruzie te maken Verward
Maar ze zoeken het maar uit, we gaan vortaan gewoon ergens anders zwemmen.
Ja, ik had dat ook niet gedurft hoor, en die ene vriendin van mij is 16 die ander 15.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 14:35

je moet normaliter altijd betalen om ergens te kunnen zwemmen en dan zou ik dus mooi mijn geld terugvragen. Ik vind het echt belachelijk dat alles maar zomaar kan en dat altijd de kwaadwilligen aan het langste eind trekken.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 15:13

Ja, daar is het nu te laat voor, ik zou het kunnen proberen, maar er is maar weinig kan sa dat ik mijn geld terug krijg.
Ja, ik vind het ook belachelijk zeker dat dat mens gewoon stond te kijken en niks deed,

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:55

echt vaag!!!!! Ze zochten denk ik idd ruzie!!!

Maar jullie laten je toch niet wegjagen???

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:18

Ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan zulke kinderen Boos!
Vorige week ook, ik was mn kranten aan het lopen en ik zet mn fiets tegen de muur en begin aan het rijtje, en in de verte zag ik al een groepje kinderen aankomen van 13/14 jaar, en toen ik terug kwam, stonden ze bij mn fiets. Dus ik liep er zo naar toe, en hun liepen rustig verder. Maar ze hadden dus mn band leeg laten lopen.
Dus ik fiets rustig langs die meiden en toen begonnen ze me uit te schelden en ze gingen me achtervolgen enzo Verward

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 10:38

Ik zou echt iets zeggen tegen de 'baas' van het zwembad over die badjuf. Dat laat je toch echt niet toe?