herbalife

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 12:18

Kleintje schreef:

Wil je echt afvallen, vraag het een dokter, die kan je advies geven. Geen enkele dokter zou stackers of Herbal life aanbevelen.
Dat zegt denk ik genoeg... of ben ik nu gek???



Nou ik heb anders wel eens iemand persoonlijk gesproken die een operatie moest ondergaan maar eerst snel wat kilo's kwijt moest,en dit op aanraden van de chirurg met herbalife deed!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 12:46

binky schreef:
Nou ik heb anders wel eens iemand persoonlijk gesproken die een operatie moest ondergaan maar eerst snel wat kilo's kwijt moest,en dit op aanraden van de chirurg met herbalife deed!


oh kan best, maar dan is het om puur een andere reden!!!!
Iemand kan ook heel snel veel afvallen met herbalife, en dat is fijn omdat diegeen dan geopereerd kan worden, maar dat heeft niets met blijvend gewichtsverlies te maken

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 13:31

trooper schreef:
Hallo

Tip. gewoon je eetgewoontes veranderen ben nu al 20 kilo kwijt en via herbalife lukte het niet meer dan 5 er af te krijgen.de shake vind ik echt afschuwelijk vies.Kan nu best wel veel eten en het kost me geen 150 extra in de maand.En kan lekker eten en gaat er sneller af dan herbalife.
Na dat ik gestopt was met herbalife, was het binnen 1 weekj er weer bij want herbalife is te weining voor je gewoone eetgewoontes.En op de gezonde manier blijft het eraf en gaat er nog steeds af.Ga nu lekker een broodje shoarma eten

Groetjes Daan


Eeeh helaas werkt die tip van jou niet bij iedereen Verward
Herbalife werkt bij mij dus wel heel goed,ik ben nu dan ook langzaam bezig om het gebruik ervan af te bouwen,ik ben natuurlijk niet van plan om altijd dat spul te gebruiken,maar het is wel de bedoeling om op dit gewicht te blijven,maar dat zal een eeuwige strijd blijven,aangezien ik mijn hele leven al dik ben geweest en heel erg van lekker eten hou Schijnheilig

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:50

om on-topic te blijven: mijn moeder heeft het gebruikt en viel binnen 1,5 maand 10 kilo af, nu shaked ze 1 keer per dag voor de gezondheid, ook verkoopt ze het dus, maar ze geeft altijd goede voorlichting

off-topic: mensen reageren hier inderdaad heel rg negatief, dan denk ik bij mezelf, ga het eerst eens zelf proberen voordat je veilloos de mening of ervaring van een ander overneemt, kan best waar zijn dat hun er zo op reageerden, maar bij mij heeft het fantastisch gewerkt. ik heb n0og nooit zoveel energie gehad,

en als er mensen ziek van zouden worden en dood van zouden kunnen gaan werd het echt niet zo grootst verkocht hoor, en dan waren er echt wel waarschuwingen, bij de mac zeggen ze ook dat het ongezond is, dat hoor ik ze van herbalife niet zeggen, het word verkocht over de hele wereld, met enorme resultaten.
denk dat de mensen die er wel ziek van zijn geworden, dingen hebben genomen waardoor het lichaam raar heeft gereageerd, maar dat heb ik zelf niet ervaren, dus daar heb ik egen mening over.
en inderdaad, de topicstarter vraagt alleen wie er ervaring mee heeft dus...

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 19:48

minkieboy"]
[quote="trooper schreef:
Hallo

Tip. gewoon je eetgewoontes veranderen ben nu al 20 kilo kwijt en via herbalife lukte het niet meer dan 5 er af te krijgen.de shake vind ik echt afschuwelijk vies.Kan nu best wel veel eten en het kost me geen 150 extra in de maand.En kan lekker eten en gaat er sneller af dan herbalife.
Na dat ik gestopt was met herbalife, was het binnen 1 weekj er weer bij want herbalife is te weining voor je gewoone eetgewoontes.En op de gezonde manier blijft het eraf en gaat er nog steeds af.Ga nu lekker een broodje shoarma eten

Groetjes Daan
ik sluit me helemaal bij jou verhaal aan zo ben ik ook

Eeeh helaas werkt die tip van jou niet bij iedereen Verward
Herbalife werkt bij mij dus wel heel goed,ik ben nu dan ook langzaam bezig om het gebruik ervan af te bouwen,ik ben natuurlijk niet van plan om altijd dat spul te gebruiken,maar het is wel de bedoeling om op dit gewicht te blijven,maar dat zal een eeuwige strijd blijven,aangezien ik mijn hele leven al dik ben geweest en heel erg van lekker eten hou Schijnheilig
[/quote]

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 20:11

dreamegirl"]
[quote="Sonja schreef:
'k Heb er alleen maar hele nare verhalen over gehoord. 'k Zou er zelf niet voor kiezen.
wat voor nare verhalen dan?
[/quote]
Mensen... leer eens lezen.
Topicstarter vraagt hier zelf om nare verhalen. En gezien je op een openbaar forum zit en meningen vraagt kan je dus ook negatieve verhalen te lezen krijgen. So be it. Take it or leave it!

Gezien alle slechte verhalen zou ik er nooit voor kiezen, ik blijf mensen om mij heen, die mij lief zijn, waarschuwen voor Herbal life.
Als mensen er wel gelukkig van worden en het hun wel lukt zonder problemen... fijn voor ze... heel fijn. Maar laat ze het niet gelijk tot een wondermiddel maken. Het is niet voor iedereen goed, net als dat een dieëtiste niet voor iedereen goed is en de Weight Watchers ook niet voor iedereen werkt. Als er een wondermiddel zou zijn, dan zouden er echt niet zoveel dikkerds op de wereld rondlopen!

Ik denk dat er evenveel successtory's zijn als negatieve story's. Alleen vind ik de negatieve verhalen zwaarder wegen als de goede verhalen, daarom zou ik er niet aan beginnen!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:56

ik kom even terug op het berichtje van kinglover hierboven
eerst zelf proberen voordat je feilloos alles aanneemt van een ander
sorry ik ga geen troep in mijn lijf stoppen waar mijn schildklier mee naar de stinkmodder kan gaan, ik kijk wel heel goed uit

de topic starter vraagt om ervaringen , nou ja bij deze krijgt ze die dus ook, ik heb dichtbij mij twee mensen er goed ziek van zien worden die dus levenslang aan de medicatie kunnen
herbalife bedankt

als je wilt afvallen kun je beter naar een dietiste gaan
uitkijken metsuikers en vetten , flink aan de vezelrijke voedingsmiddelen en lekker gaan bewegen

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 08:23

dieetiste werken bij mij niet en herbalife moet je niet allen eten want heel veel mensen denken dat herbalife een hele veding is maar het is een voeding voor smorgens en smiddags en dan moet je bij elke maaltijd 2 vezel tabletten nemen.
4 tot 5 stukken fruit en minimaal 2 liter water en savonds lekker warm eten .dan krijg je goede voeding binnen.

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 13:51

IngridM"]
[quote="binky schreef:
Nou ik heb anders wel eens iemand persoonlijk gesproken die een operatie moest ondergaan maar eerst snel wat kilo's kwijt moest,en dit op aanraden van de chirurg met herbalife deed!


oh kan best, maar dan is het om puur een andere reden!!!!
Iemand kan ook heel snel veel afvallen met herbalife, en dat is fijn omdat diegeen dan geopereerd kan worden, maar dat heeft niets met blijvend gewichtsverlies te maken
[/quote]

Daar heb je gelijk in,maar het ging mij er meer om dat het waarschijnlijk geen slechte invloed heeft op je gezondheid,anders zou geen enkele arts het zelfs aanraden al was het ook maar alleen om snel wat af te vallen!

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 00:34

misschien beetje laat dat ik hier nog reageer.. maar denk niet dat het op prijs gesteld word als ik er een nieuw topic over open..

Ik heb zelf heel goeie ervaringen met herbalife! Alle negative dingen die genoemt zijn kan ik verklaring en heb ik een antwoord op..

Waarom ik hier reageer is omdat ik denk dat mensen een verkeert beeld hebben van herbalife.. het is niet enkel om af te vallen, sterker nog.. mijn paard zit eraan en die heeft tot op heden geen last meer van der zomer exceem!!!

mensen die roepen dat het ongezond zou zijn, die weten niet waar ze het over hebben.. iedereen die gezond mag eten mag herbalife hebben..

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 00:40

Tyrza schreef:
hmmm.... Ma Huang/Efedrine (Ephedra).... zat dat ook niet in die Stackers/Stacks? >;)

Zeker niet bevorderlijk voor je gezondheid.....


zusje heeft stackers 4 en herbalife en allemaal andere zooi gebruikt(en nogsteeds) heeft dr darmen al naar de kl*te geholpen en ook haar maag is altijd geirriteerd, ze kan geeneens iets met koolzuur meer drinken, kan haar maag al niet meer aan
ook is ze altijd ziek, of bijna ziek(griep, verkouden, koorts etc) dus haar weerstand is erg slecht
verhoogde bloeddruk, en tsja dr hart lijdt er wrsch ook onder


blijf dus van die zooi af en ga lekker hardlopen en drink een flesje spa blauw ipv een kop thee/glas frisdrank
en gezonder eten en minder snoepen, that's the only way!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 00:42

ow kijk nu pas naar de datum, is van juli 2003 ipv juli 2004 Bloos
zag degene voor mij blijkbaar ook niet

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 01:50

ik bedank er voor , dan nog liever naar de sportschool ..
maar van die rommel blijf ik af!!!

x dani

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 08:57

SuperRoos schreef:
om on-topic te blijven: mijn moeder heeft het gebruikt en viel binnen 1,5 maand 10 kilo af, nu shaked ze 1 keer per dag voor de gezondheid, ook verkoopt ze het dus, maar ze geeft altijd goede voorlichting

off-topic: mensen reageren hier inderdaad heel rg negatief, dan denk ik bij mezelf, ga het eerst eens zelf proberen voordat je veilloos de mening of ervaring van een ander overneemt, kan best waar zijn dat hun er zo op reageerden, maar bij mij heeft het fantastisch gewerkt. ik heb n0og nooit zoveel energie gehad,

en als er mensen ziek van zouden worden en dood van zouden kunnen gaan werd het echt niet zo grootst verkocht hoor, en dan waren er echt wel waarschuwingen, bij de mac zeggen ze ook dat het ongezond is, dat hoor ik ze van herbalife niet zeggen, het word verkocht over de hele wereld, met enorme resultaten.
denk dat de mensen die er wel ziek van zijn geworden, dingen hebben genomen waardoor het lichaam raar heeft gereageerd, maar dat heb ik zelf niet ervaren, dus daar heb ik egen mening over.
en inderdaad, de topicstarter vraagt alleen wie er ervaring mee heeft dus...


1: vind je dat gezond om in 1,5 maand 10 kilo af te vallen?? Ik niet namelijk dat is veel te snel.
2: Dat is niet zo gek dat je meer energie hebt als er inderdaad ephedra of mahuang in zit dan voert dat je hartslag en temperatuur iets op waardoor je je keifit voelt.. maar dit komt dus door die supplementen en niet doordat je lijf gezond is. Zou je stoppen is je fitheid ook weg.
3. er zijn daadwerkelijk mensen aan dood gegaan daarom is deze stof nu ook in nederland vanaf april officiëel vreboden..

En niet iedereen gaat er per definitie dood aan hoor.
En of het nou waar is of niet.. waarom zou je met jegezondheid risico's nemen???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:08

Lees ik het nou echt goed dat het paard aan de Herbalife zit?

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:50

Riant schreef:
1: vind je dat gezond om in 1,5 maand 10 kilo af te vallen?? Ik niet namelijk dat is veel te snel.
2: Dat is niet zo gek dat je meer energie hebt als er inderdaad ephedra of mahuang in zit dan voert dat je hartslag en temperatuur iets op waardoor je je keifit voelt.. maar dit komt dus door die supplementen en niet doordat je lijf gezond is. Zou je stoppen is je fitheid ook weg.
3. er zijn daadwerkelijk mensen aan dood gegaan daarom is deze stof nu ook in nederland vanaf april officiëel vreboden..

En niet iedereen gaat er per definitie dood aan hoor.
En of het nou waar is of niet.. waarom zou je met jegezondheid risico's nemen???


Wat zijn jou bronnen?

Ik wou hier ff op reageren:

1) Het gaat er niet om hoeveel je afvalt per maand, maar op welke manier je dat doet. Als jij altijd enkel maar achter de pc/tv heb gezeten en je kwam nooit verder dan de douche, je bed en de bank terwlijk je verkeerd at en je gaat nu naar de sportschool, gezond eten en eraan werken val je ook veel af.. Je lichaam geeft zelf aan hoeveel die af durft te geven.. het nadeel enkel van heel snel afvallen is dat je lichaam na een paar weken ff stil blijft staan..

2) de reden dat je meer energie krijgt is omdat je lichaam persies de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt in de juiste hoeveelheden en verhoudingen. Als een topsporter uit geballanceert eet (min. 9 kilo groeten en 5 kilo vlees!!) krijgt die nog maar hooguit 30 a 35 verschillende voedingsstoffen binnen die het lichaam nodig heeft en niet eens in de juiste verhoudingen, in herbalife zitten 52 voedingsstoffen..

Er zitten geen chemicale in of voedingsstoffen die je hartstag doen verhogen, in tegendeel anders zou het niet als sportvoeding gebruikt worden of voor met met de ziekte van Chron (bloedingen in de buikholte, levens gevaarlijk)

3) Herbalife bestaat 100% uit kruiden, bestaal al 25 jaar en heeft over de hele wereld vele miljoenen TEVREDE klanten. In nederland is herbalife nog steeds legaal, sterker nog er zijn vele artsen die er bij zweren..

(bron: Herbalife)

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:53

Sonja schreef:
Lees ik het nou echt goed dat het paard aan de Herbalife zit?


Ja ik heb een gell die gemaakt is van Aloë vera, dit is een plant met de eigenschappen heel vettig te zijn en het sap heeft een rustgevende werking. Deze gell word gebruikt bij uitslag, als je ontstoken wondjes hebt, door de brandnetels ben gegaan ed.

Mn paardje heeft een redelik ernstige vorm van zomerexceem, ik smeer der manen nu elke dag in met deze gell en tot op heden heeft ze er geen last van gehad.. OK dan!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:11

wat anderen ook zeggen, ik zie hier thuis dagelijks de gevolgen van herbalife, en andere middelen met ephedra erin.

het kan wel puur natuur zijn, maar niet alles wat in de natuur te krijgen is, is goed voor je

en aloe vera gel, vind ik wat anders dan herbalife zelf gebruiken(opeten en in je lichaam krijgen, is wat anders dan het op je lichaam smeren)

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:25

Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd naar namen van artsen die hier zo bij zouden zweren. Geen artsen die ik ken in ieder geval. Naar mijn mening is alles wat je als pillen slikt rommel. Een paar collega's hier op school hebben het gebruikt, maar zeggen allemaal dat als je wilt dat het echt effect heeft je er nooit mee kan stoppen.

Dat met de ziekte van Chron heb ik ook nog nooit gehoord, terwijl ik dat misschien zelf heb! (is nog niet zeker)

Zalf smeren is echt wat anders dat het slikken! Er zijn bijvoorbeeld super veel zalfjes die je bij de apotheek krijgt die goed voor je zijn, maar waar wel groot opstaat: Niet voor oraal gebruik. Dat zegt dus helemaal niks. Daarbij zit er nog wel wat meer in dan alleen die aloe vera...

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:31

Mijn vader heeft ook een tijdje herbalife gebruikt, maar het had hele nare bijgevolgen. Hij kreeg last van zijn maag en stemmingswisselingen (werd erg gestresst enzo).

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:58

Mijn ouders gebruiken het nu ook, ik verklaar ze compleet voor gek maargoed ze willen niet luisteren.
Mijn vader is wel al twee kilo afgevalllen.
Ik zeg maar telkens tegen ze dat als ze af willen vallen ze ook extra moeten bewegen, dan zitten ze me echt zo aan te kijken van nee hoor dit werkt ook heel goed.
Nouja het is hun keuze dus laat is het maar zo.
Ik zal ze dit toppic eens laten lezen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:17

Herbalife is echt ronduit onzin, ik heb het een tijdje verkocht. Zoals geloof ik Renske al zegt is niet alles wat de natuur te bieden heeft goed voor je, of eet jij ook paardenbloemen en je paard taxus-struikjes? Er zitten ingrediënten in die bij mensen totaal verkeerd uit kunnen pakken. Pakt het niet verkeerd uit, dan gebeurd dat vaker op de langere termijn alsnog...

En 10 kilo in anderhalve maand is wel degelijk veel te veel. Waar ik dat op baseer? Op een afgestudeerd dietiste...

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:25

M3isSi3j schreef:
Wat zijn jou bronnen?

Ik wou hier ff op reageren:

1) Het gaat er niet om hoeveel je afvalt per maand, maar op welke manier je dat doet. Als jij altijd enkel maar achter de pc/tv heb gezeten en je kwam nooit verder dan de douche, je bed en de bank terwlijk je verkeerd at en je gaat nu naar de sportschool, gezond eten en eraan werken val je ook veel af.. Je lichaam geeft zelf aan hoeveel die af durft te geven.. het nadeel enkel van heel snel afvallen is dat je lichaam na een paar weken ff stil blijft staan..

2) de reden dat je meer energie krijgt is omdat je lichaam persies de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt in de juiste hoeveelheden en verhoudingen. Als een topsporter uit geballanceert eet (min. 9 kilo groeten en 5 kilo vlees!!) krijgt die nog maar hooguit 30 a 35 verschillende voedingsstoffen binnen die het lichaam nodig heeft en niet eens in de juiste verhoudingen, in herbalife zitten 52 voedingsstoffen..

Er zitten geen chemicale in of voedingsstoffen die je hartstag doen verhogen, in tegendeel anders zou het niet als sportvoeding gebruikt worden of voor met met de ziekte van Chron (bloedingen in de buikholte, levens gevaarlijk)

3) Herbalife bestaat 100% uit kruiden, bestaal al 25 jaar en heeft over de hele wereld vele miljoenen TEVREDE klanten. In nederland is herbalife nog steeds legaal, sterker nog er zijn vele artsen die er bij zweren..

(bron: Herbalife)


mijn bronnen zijn mijn eigen ervaringen. plus een dierbare vriendin die door herballife ind het ziekenhuis beland. Daarnaast internet en wetenschappelijk onderzoek.

Er is in dit land niet 1 diëtist te vinden die het gezond vind zo snel zo veel af te vallen. vialwelke methode dan ook.

onder 1 geef je eendrastische verandering op korte termijn weer, als ik nu uitsluitens salades eet eniederedagga sportten ben ik ook binnen een maand 10 kilo kwijt dat maakt het niet gezond. Je hele stofwisseling en spiergebruik ligt letterlijk overhoop.

2. Al zaten er in herbal life 10.000 voedingsstoffen deze hebben allemaal en chemisch proces moeten ondergaan om is zo'n shake piletje of poedertje te passen. De ingredienten zijn inderdaad natuurlijk, het proces verre van dat. Iemand die normaal en gezond eet komt geen voedingsstoffen tekort punt.

3. Het gaat secifiek om het kruid Ma Huang, dat is een natuurproduct inderdaad, wiet, hasj, cocaïne, paddestoelen en heroïne zijn ook natuurproducten. Waarom denkt men nou telkens dat natuurproducten altijd maar gezond zijn. Van cocaïne val je ook heel veel af, en je voelt je er geweldig bij en het is 100% natuurlijk... 20 jaar geleden kreeg je op doktersrecept speed om af te vallen.
ben je echt zo naief??

Ma huang bevat epedrine, en ik ga er verder niet over uitwijden want ik heb zelf ephedrine (Ma Huang) gebruikt bij sporten en ben zeer succesvol 6 kilo afgevallen. Heb sindsdien ook harkloppingen dat is wel een "klein nadeeltje". Als het zo onschadelijk was ... was het niet verboden. En er zijn miljoenen mensen die zonder die herbalrotzooi 80 jaar worden dus je hebt het echt niet nodig ofzo.

Buiten dat van gebruik van herballife ga je echt onwijs stinken (vraag dat alsjeblief na!!)

Ga mij verder echt niks vertellen, als jouw wonder middeltje jou zo veel helpt blijf je toch leker poeders pillen en shakes gebruiken meid.
ik kies er voor echt vers mijn vitamientjes te eten uit groente en fruit en daarnaast gezond op conditie te blijven. Ik wil van geen pilletje afhankleijk zijn om me fit te voelen. Mijn lijf voelt zich fit zonder dat.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 19:16

Beetje oud topic...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 19:28

Verrek... Het is 2004 Scheve mond