Vanavond ga ik kijken naar een lease paard!

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kimnor

Vanavond ga ik kijken naar een lease paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 17:29

Hallo

Zoals jullie al hebben kunnen lezen op eenmaal andermaal.. was ik op zoek naar een lease paard. Om bij mij op stal neer te zetten, voor minstens een half jaar tot 2 jaar lang. Ik kreeg een reactie van iemand die haar paard niet direct kwijt wou, en nog wou bekijken of ze hem wou verkopen of niet.. en op het moment had ze niet zoveel tijd, dus leek haar dit een goede oplossing.

Het gaat om een KWPN ruin van 6 jaar oud van 1.73m groot.
We gaan vanavond naar hem kijken en ik hoop dat het klikt en dat die vrouw zegt dat het haar dan wel wat lijkt. Ik ben benieuwd! Ik laat het nog weten hoe het gegaan is!

Groetjes Linda

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:35

Spannend, nu hopen dat het klikt tussen jou en het paard en de eigenaar van het paard!
Ben je ook van plan om wedstrijden te gaan rijden o.i.d. ??
Nou, ik ben benieuwd naar je verslag!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Kimnor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 17:38

Hai

Ik heb een eigen paard, eigenlijk 2, heb pas een jaarling hengst gekocht en die zet ik 2 jaar hier thuis neer en laat hem lekker lang hengst als zijn karakter dat toelaat... Haha!

Ik wil het paard samen met een hele goede vriendin van mij leasen.
Mijn andere paard staat al bij die boer en daar heb ik nu een stal over, omdat ik 2 maanden terug mijn pony heb verkocht.

Ik wil met het lease paard geen wedstrijden gaan rijden, maar alleen buitenritten, lekker naar het bos, in de bak en kan dan tegelijkertijd maatjes worden met mijn paard... die staat nu zo zielig alleen!

Hoop dat het klikt inderdaad!!!

Groetjes Linda

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie