Stackers afslankpillen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 19:02

En in redbull zit veel suiker, niet echt de bedoeling als je aan het lijnen bent .

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 21:24

Nee dat is ook weer zo.
Niet dat ik aan het lijnen ben, ik let alleen op met wat ik eet en drink.
Ik drink eigenlijk alleen maar water (vooral met dit weer)

Mensen denken al snel jaaa in redbull zit geen vet, nee maar wel veel suiker

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 00:20

minkieboy schreef:
Mensen kraken dit soort produkten vaak af en zeggen altijd je moet gewoon niet zo veel vreten.
Natuurlijk zijn dit bijna altijd mensen die zelf super slank zijn en die denken dat ze altijd alles beter weten,beste stuurlui staan altijd aan wal he. Schijnheilig
Als je herbalife onder begeleiding gebruikt

*uche*
Ik kraak het af, maar superslank... nee...
Ik schreef hierboven ergens al dat ook ik 10 kilo ben afgevallen.
Van de 74 naar de 64.
Moet er nu nog 4 kilo vanaf hebben.

Onder begeleiding gebruiken... sja dan wel graag neutrale begeleiding en geen begeleiding van iemand van Herbal Life, die is al gebrainwashed, die moet geld verdienen. Dan echt van een onafhankelijk iemand, een arts of dieëtiste... maar ja, die staan niet achter deze producten... dus...

elisa_

Berichten: 1673
Geregistreerd: 29-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:30

stackers kan je dus tegenwoordig ook bij de drogist halen, maar heb je dan niet kleine en grote potjes? en wat zijn die prijzen ervan? nee ik neem ze zelf niet, maar een vriendin van me denk k wel, dus ik wil t graag weten alvast bedankt

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:42

Ik heb stackers gebruikt.
Ik ben er best mee af gevallen maar werd er na een tijdje zeer agressief en chagerijnig van. Toen ik er mee stopte zat er zo weer aan.

De ene kan er wel tegen en de andere niet. Ik geloof trouwens dat ze nu echt helemaal verboden zijn.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 09:23

Stackers worden verboden Het is slecht en helemaal voor mensen die schildklier problemen of hartkwalen hebben. Het laat je schildklier sneller werken... als je met stackers stopt is het nog maar de vraag of je schildklier dan nog goed werkt. Als je schildklier te langzaam gaat werken kom je dus ontzettend aan en is het erg moeilijk om af te vallen Scheve mond
Ze zijn er mee bezig stackers uit de handel te halen... en terecht Lachen

elisa_

Berichten: 1673
Geregistreerd: 29-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 09:32

klinkt niet echt lekker dat spul Verward

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 09:46

Inderdaad, Fsoudan, het ingredient Ephedra/Efedrine wordt verboden vanwege het feit dat gebruik hiervan niet goed is voor je gezondheid.

Ik vind het rotspul. Kan niet goed voor je zijn. Blijf er maar van af...

Bovendien ben ik van mening dat elk pondje nog steeds door het mondje gaat... Vork

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 10:06

Wat stopt iedereen een troep in z'n lichaam, als je wilt afvallen kan je het beste gewoon geen tussendoortjes eten, (een koekje op een dag kan geen kwaad.) minder suiker of geen in je koffie of thee doen, veel water drinken en iedere dag 1 a 2 uur bewegen.
wen je aan om iedere avond na het eten lekker eventjes te gaan lopen of hardlopen, verbrand je eten wat je anders niet of nauwelijks meer verbrand. je bent nog weer goed in beweging wat je bloedsomloop nog weer lekker op gang zet! en daarna gewoon niets meer eten, en je zit zo weer in je strakke bikini lichaam!

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 20:54

EstherSi schreef:
wen je aan om iedere avond na het eten lekker eventjes te gaan lopen of hardlopen, verbrand je eten wat je anders niet of nauwelijks meer verbrand. je bent nog weer goed in beweging wat je bloedsomloop nog weer lekker op gang zet! en daarna gewoon niets meer eten, en je zit zo weer in je strakke bikini lichaam!


Ja tuurlijk! Als je het zo opschrijft lijkt het Zoooooo makkelijk,maar het doen en volhouden he? Nee als ik me er kon toe zetten een ommetje na het eten en daarna niets meer eten was ik nooit te zwaar geworden! Maar ik kan het niet Bloos

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:10

Je kàn het wel... Je wíl het alleen nog niet hard genoeg...
Als je echt wil gaan, dan lukt het je ook...

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:38

Ik weet niet of het al gezegt, is maar ben een beetje lui om alles te lezen.
Stack is geen afslankmiddel maar geeft je meer energie waardoor je meer aan kan en beter en langer kunt sporten.

Stack is harstikke slecht voor je, het KAN hartkloppingen veroorzaken etc etc.

Het is veel beter om gezond te eten en meer te bewegen dan al die pillen en shakjes rotzooi.

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:17

binky"]
[quote="EstherSi schreef:
wen je aan om iedere avond na het eten lekker eventjes te gaan lopen of hardlopen, verbrand je eten wat je anders niet of nauwelijks meer verbrand. je bent nog weer goed in beweging wat je bloedsomloop nog weer lekker op gang zet! en daarna gewoon niets meer eten, en je zit zo weer in je strakke bikini lichaam!


Ja tuurlijk! Als je het zo opschrijft lijkt het Zoooooo makkelijk,maar het doen en volhouden he? Nee als ik me er kon toe zetten een ommetje na het eten en daarna niets meer eten was ik nooit te zwaar geworden! Maar ik kan het niet Bloos
[/quote]

tja.. het ligt eraan of je het écht wilt, en er écht wat aan wilt doen! want als je het echt wilt gaat het ook een stuk makkelijker!! ik vind het heerlijk en het geeft me echt een heel voldaan gevoel als ik weer terugkom van het hardlopen!

Saar4
Berichten: 2348
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:40

Ik zou heel voorzichtig zijn met Stackers. Er zit ephedrine in en dat is een drug met een soortgelijke werking als amfetamine. Het werkt alleen veel korter. Omdat ephedrine adrenaline vrijmaakt gaan de hartslag en de bloeddruk omhoog.
Het zal wel niet in zulke grote hoeveelheden erin zitten, maar pas toch op met die pillen en slik ze niet samen met caffeine. In combinatie met caffeine is de kans op ernstige hartproblemen veel groter.

Gewoon gezond eten en meer bewegen. Klinkt makkelijker dan het is maar het werkt wel!

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:11

Stackers help wel!

Heb het maar een keer geprobeert hoor, maar dan eet je echt minder. Mn vriendin is al heel veel afgevallen.
De andere kant is dat het absoluut niet gezond zal zijn en je er moeilijk mee kan stoppen omdat je dan weer veel aankomt.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:48

Ik heb van de huisarts ooit het middel Teronac en Ponderal gekregen.
Werd er hyper van, hartkloppingen, braken, energie voor 10 (maar dan op een abnormale, gejaagde manier) en geen eetlust meer!

Gek he.... dat ik afviel.

Dat ik nu jaren later allerlei vage klachten heb en zelfs af zit te wachten op een uitslag van allerlei testen om te zien of mijn nieren wel goed werken en oh ja, waar die ruis op mijn hart vandaan komt.... schrijf ik mede toen aan die onverantwoorden huisarts die een meisje van 14 (!' amfetamine heeft voorgeschreven terwijl ze bij een lengte van 1.83m net 71 kilo woog.....

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:16

Avanti schreef:
Stackers help wel!

Heb het maar een keer geprobeert hoor, maar dan eet je echt minder. Mn vriendin is al heel veel afgevallen.
De andere kant is dat het absoluut niet gezond zal zijn en je er moeilijk mee kan stoppen omdat je dan weer veel aankomt.


Als het niet blijvend gewichtsverlies is als je stopt met die rommel te nemen helpt het dus niet...
Wat ik versta onder helpen is dat als je het neemt, je afvalt en dat als je stopt met het gebruiken het gewicht er ook af blijft...
En dat is met geen enkel 'hulpmiddeltje' om af te vallen het geval tot nu toe.
Het enige wat blijvend helpt als je wilt afvallen is het aanpassen van je eetpatroon en sporten. Als je wil afvallen zal je er wat voor moeten overhebben en niet de gemakkelijke weg willen kiezen en maar een pilletje slikken om af te vallen.