Topic-hangers ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 23:40

Ik heb het na de eerste keer meteen afgeleerd, kreeg nml een leuk pbtje Lips are sealed toen ik wat zei van het offtopic gaan(maar goed, ik vondt het even niet normaal meer.. Scheve mond )

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 00:06

leuk topic Botervlieggie!!!!!!!!! Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 00:09

oke.....dat was even een voorbeeld van een nietszeggende opmerking Knipoog, maar wel leuk.

Maar het valt mij ook meer op de laatste tijd...vooral id arabierentopics, waar sommige mensen alleen even hun afgunst komen tonen over het ras. Dan denk ik: " als je die beesten helemaal niks vind....wat doe je hier dan in dit topic"? Maar goed....zeg je dat dan wordt je voor gek verklaard Knipoog *LOL*

Gr Franca

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 00:28

ik irriteer mij nog het meestn aan mensen die altijd maar roepen dat er al een topic is geweest...
je hoeft van mij echt niet heel bokt om te spitten voordat je een topic opent!
En ik denk dan altijd..je kan toch lezen??? als de titel van een topic je niet aan spreekt dan kijk je toch gewoon niet Verward

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 00:32

Waterkippie schreef:
ik irriteer mij nog het meestn aan mensen die altijd maar roepen dat er al een topic is geweest...
je hoeft van mij echt niet heel bokt om te spitten voordat je een topic opent!
En ik denk dan altijd..je kan toch lezen??? als de titel van een topic je niet aan spreekt dan kijk je toch gewoon niet Verward


Daar komt bij dat je oude topics ook niet naar boven mag halen, dus je moet toch wat Clown .