Six-flags

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SweetTinka

Six-flags

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 14:04

Heleuw,

Zijn er hier nog mensen naar Six-Flags geweest? Ik wou eigenlijk begin augustus gaan, maar het schijnt dan zo druk te zijn dat het niet meer leuk is... of valt dat wel mee? Ik wil in iedere geval in Goliath Haha! die mag ik niet missen die dag. Maja ik twijfel nog steeds of ik wel moet gaan... Verward

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 14:46

ik ben heel vaak al in Six Flags geweest, het is voor mij ook zo dichtbij Haha!
In de zomervakantie is het altijd erg druk, lange wachtrijen enzo.
Laatst ben ik gegaan toen het nog niemand vakantie had en toen was het me toch rustig Party!! Echt nergens moest je wachten en konden achter elkaar overal in. Was echt zo tof Haha!
Maarja, als lekker het zonnetje schrijnt is het wachten toch niet zo erg? Word je lekker bruin van Tong uitsteken
De Goliath is echt waanzinnig cool Cool Daar moet je gewoon in Knipoog

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 14:58

in de zomervakantie zal het inderdaad lekker druk zijn Lachen
ik ben pas geweest toen de vakantie nog niet begonnen was, en toen was het goed te doen.
er waren alleen wel veel schoolreisjes (allemaal van die 13- en 14-jarigen die probeerde voor te dringen Gaaaap )
wij waren 's ochtents in Goliath geweest, en toen hoefden we maar 20 minuten te wachten. 's middags stond daar 2 uur wachtrij Scheve mond
maarja als je met een gezellige groep bent gaan die wachtrijen reuzesnel Lachen

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 14:58

We zijn afgelopen maandag bij Six Flags geweest. Die Goliath is inderdaad een aanrader. Gaat niet over de kop, maar heeft wel een stuk waar je zowat in een vrije val naar beneden gaat. En dat voel echt wel!

Dé website voor de wedstrijdruiter: Startlijsten.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie