de dag begint slecht......wat een pechdag!

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Biertabje

de dag begint slecht......wat een pechdag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 13:49

de wekker stond vanochtend rond half 8, want ik moest naar Amsterdam naar het VU voor controle! Scheve mond ik zou met iemand mee rijden aangezien mijn ouders in Italie zitten! maar ik moest dan wel eerst kleine 20 min met de scooter..... oke de scooter van me broer!
geen certificaat, maar oke

ik op de scooter! jahoor..........wie komt Tabitha tegen? de politie Boos! hoe kan het ook anders! ik reed 80, maar zag een auto dus ging ff 60 rijden(gelukkig maar dat ik dat deed) bleek dus de politie te zijn..... zat echt vet te balen. kreeg verdorrie een bekeuring vanwege het certificaat en omdat de scooter niet was verzekerd Verward nou ik zei: dat ik nergens van af wist...wat blijkt nu..mijn pa heeft hem niet doorverzekerd Boos! lekker is dat!!!!!
nou ik stond dus halverwege.....in de middle of nowhere...en dan maar zien hoe je wegkomt! dus ik me broer uit bed gebeld! toen diegene met wie ik mee kon rijden
en ik zat de hele tijd op me horloge te kijken. en die politieman: heb je ene afspraak ofzo
ik: ja ik moet naar het ZIEKENHUIS
ohoh hij: kan je iemand bereiken, je ouders of je broer.
ik schijnheilig: nee er is niemand(mebroer was wel thuis hoor)
maarja helaas liet hij me niet gaan!
nou uiteindelijk scooter op ene boerderij gezet en ik werd opgehaald
op naar Amsterdam! Huilen had er al geen zin in! na een uur in de auto te hebben gezeten...kwamen we aan
wat denk je............die hele afspraak klopt niet Schijnheilig Boos! oh wat was ik boos!!!!!!!!!!!!!!!!! je hele ochtend en middag naar de klote en nog een dike bekeuring ook!!!!!!! Boos!
stom ziekenhuis.......bleh nou moet ik woensdag opeens heen!
ga je smorgens om kwart over 9 weg......dan verwacht je geen politie!
als ik het gewoon geweten had dat ik woensdag heen moest...dan was dit allemaal niet gebeurd!
blehhhh wat een pechdag!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 15:34

Tja oliebol hapends......

Heb het een par weken terug gehad, reed de poort uit zonder helm. Stop in de straat om helm op te doen en wat staat er naast me... bekeuring omdat ik geen helm en certificaat heb. Bijelkaar 80 euro weggegooit geld.

Je mag blij zijn dat ze die scooter niet in beslag hebben genomen, dat gebeurde mij wel paar jaar terug toen ik zonder certificaat reed.

Stinkmodderagenten Misselijk

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie