leefde even bij mijn schoonouders en kon toen een kamer krijgen via interveste.
Borg 320euro krijg ik terug.
165euro huur per maand, pinuts dus ik was helemaal blij! Kwam net school en had net een parttime baan, want ja goed betaalde en fulltime banen liggen ook niet voor het oprapen
moest 40 euro administratiekosten betalen, prima.
145euro bemiddelingskosten+brandblusser+rookmelder. Vond ik al vrij veel maar ja niets aan te doen.
contract getekend, 2 weken opzegtermijn van beide kanten. Ook mee eens dat is nou eenmaal het risico.
Nu komt het: 1 augustus trok ik erin, het was echt een VIES hok. Kies ik ook zelf voor, dus ja je neemt het risico en legt er toch een spotgoedkoop zeiltje in voor de hygiene en doet de goedkoopste witte verf op de muur want ja wie weet zit je hier een tijdje..
Eindelijk had ik al mijn spulletjes bij elkaar, bed, kast, koelkastje, magentron, salontafeltje, tv, eettafeltje..
En nu, moet ik er alweer uit, moet 14 september weg zijn!
Ik baal gigantisch natuurlijk, ik heb er nog amper kunnen genieten en nu moet ik tot 14september natuurlijk gewoon nog huur betalen.
Opzich ook logisch maar ik ga natuurlijk niet het laatste weekend verhuizen, je moet ook nog vervoer regelen dus als mensen nu wat aanbieden ga ik spullen wegbrengen naar vrienden etc.. Ik kan niet terug naar huis, kan hopelijk weer even terug naar mijn schoonouders..
Het banketstaaf vind ik dat ik in totaal 430euro kwijt ben aan verhuizen en weer verhuizen.
165 huur augustus
82,5 huur t/m 14 september
145 bemiddelingskosten+rookmelder+brandblusser
40 administratie kosten
Ongelofelijk wat een geld voor niets, ja voor vakantiedagen op te maken aan verhuizen

en nu moet ik er uit.. binnen twee weken. Ik weet dat ik er niets aan kan doen, ik heb het contract getekend.. maar ze bieden me geen andere woning aan want ze zeggen die niet te hebben