Gaia

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tessake

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 22:51

Ik was gisteren in hasselt aan het winkelen en zag er een paar mensen van Gaia rond lopen. Dus ik met mijn ma er naar toe want vroeg me af wat ze er aan het doen waren Lachen Het meisje was juist iets aan het uitlegen aan iemand. Toen vroeg ze aan ons of we familie waren van de persoon waar ze mee aan het praten was. Maar dat waren we dus niet Knipoog
Ze was heel verwonderd en blij dat we vanzelf naar haar toe waren gekomen want de meesten mensen lopen gewoon weg als ze er iets tegen willen zeggen

Maar dus had ze het 1 en ander verteld en hebben wij ons lid gemaakt van Gaia *LOL*
We storden nu elke maand €2,50 (ik weet het is niet veel maar we mogen atlijd eens wat meer geld storden en dat ga ik zeker doen )
vind het echt goed dat we er lid van zijn geworden

voor de mensen die Gaia niet kenne, het is een organistatie die op komt voor de dieren rechten
hier is de site van hun http://www.gaia.be
kunne jullie eens zien wat ze allemaal al gedaan hebben en waar ze mee bezig zijn enz Knipoog

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie