Vandaag naar de kaakchirurg geweest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Vandaag naar de kaakchirurg geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 23:24

Even een update n.a.v. [AM] 20.55 uur. Ontstoken kaak. Pijn! Wat kan ik doen?

Vandaag mocht ik dus eindelijk onder het mes. Om 13.00 uur moest ik in het ziekenhuis zijn.

Er zat inderdaad een flinke ontsteking in mijn bovenkaak.

De kaakchirurg is een half uur bezig geweest. Voelt wel echt als een operatie moet ik zeggen. Je gaat helemaal onder een groen laken met alleen een opening bij je mond Scheve mond Hij heeft een stuk tandvlees en kaakbot weg moeten halen Lips are sealed om erbij te kunnen. Ik heb een paar hechtingen gekregen om de boel weer een beetje bij elkaar te houden.

Ik had 5 verdovingsspuiten gekregen dus ik voelde er gelukkig niks van.

Ik moet nu nog een paar dagen rustig aandoen omdat mijn lichaam de rest van de onsteking op moet ruimen.

Ik heb weer andere pijnstillers gekregen (heb inmiddels een hele apotheek hier Vingers aflikken ) en moet doorgaan met de antibiotica kuur.

Ik heb nu dus weer andere pijn, napijn van de operatie. Eten en praten gaat nog steeds vrij lastig. Maar al met al wel een opluchting om na een week!! van de ontstekingspijn af te zijn.

Ik voelde me in het ziekenhuis erg sterk trouwens. Ben totaal niet nerveus geweest. Ik was vandaag veel met mijn gedachten bij Dorine ivm haar begrafenis en dat heeft me meer moed en kracht gegeven dan ik van nature heb. Wat is een kaakontsteking nou helemaal............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 00:30

Getver wat een verhaal... en ik moet vrijdag naar de tandarts Scheve mond Veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat de oorspronkelijke pijn snel over is.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 01:03

Oke, dit is geen leuk verhaal als je nu zelf ook met tandpijn achter de computer zit. Ik mag vrijdag ook naar de tandarts. Ik weet niet wat het is, maar het doet wel verrekes pijn.

Maar wel fijn dat de druk er nu af is (toch Verward ) En nu maar lekker veel drinken en ijsjes eten *LOL*

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:48

Zo dus het is achter de rug dat is fijn. Ziek maar lekker uit.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 13:35

En toen werd ik wakker en leek ik precies op de schurk uit Bassie en Adriaan Ik heb een wang als een tennisbal................erg charmant

En de arbodienst van mijn werk wist te vertellen dat die tennisbal helemaal blauw, groen en geel gaat worden...........

Maar de pijn is een heel eind weg Haha! Haha!

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:08

Mooi dat de pijn weg is..
sterkte met je, ehm.. Tennisbal Knipoog Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 20:59

Blij dat het nu iig beter gaat. Opereren bij een kaakchirurg is niet echt prettig, maar ik heb me er ook gewoon 2x doorheen gebeten (verstandskiezen). Just do it is echt wel een goed motto als je een beetje twijfelt of je de verdovingsspuiten wel gaat overleven (ik viel de 1e keer zowat flauw)

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 10:41

Mijn verstandskies is een half uurtje geleden getrokken. De verdofing Haha! werkt nog gelukkig. Ik wil het niet meemaken dat hij dadelijk is uitgewerkt.