Dinsdag 24 augustus is mijn vader na een lang ziekbed overleden. Hij kon niet meer vechten, hij wilde niet meer vechten.. 31 december kregen wij het verschrikkelijke nieuws te horen dat er darmkanker was geconstateerd met uitzaaiingen naar de lever, het bleek een agressieve soort te zijn en een operatie en chemokuren bleken niet te voldoen.. Hij werd steeds zwakker en steeds magerder, totdat hij dinsdagochtend aangaf te willen gaan slapen. We hebben afscheid genomen en hierna kreeg hij het slaapmiddel. We hebben afwisselend bij hem gewaakt en toen mijn moeder en ik rond half 6 aan zijn bed kwamen om te waken hebben wij hem verteld dat het goed is zo en dat hij mag gaan.. Vlak hierna is zijn hart ermee gestopt.. Gelijk opvolgend dat we met zijn vieren bij elkaar kwamen kwam er zo'n grote donkere wolk aandrijven en begon het keihard te onweren, mijn vader was altijd al gek op onweer en we wisten gewoon dat het een laatste afscheidsgroet van hem was..
Ik ben normaal niet iemand die persoonlijke dingen op een forum zet, maar het voelt goed het van me af te schrijven en op deze manier kan ik het ook vertellen aan mensen die van niks wisten..
Maandag wordt mijn vader gecremeerd en het was zijn wens om in plaats van bloemstukken te kopen geld in te zamelen voor het KWF, zo was mijn lieve vader.. Vaarwel lieve pappa, ik ga je missen..
een heel mooi afscheid wat niet plaats had mogen vinden!! het had natuurlijk nooit zo mogen zijn!! wel fijn dat jullie op zo'n mooie manier dag hebben kunnen zeggen...
Gecondoleerd. Heel veel sterkte met jullie verlies.
Bonnyyyyyy
Geplaatst: 26-08-10 09:34
wat een zware tijd voo rje ! heel heel veel sterkte en erg lief van je vader dat hij andere mensen wil helpen door in plaats van bloemstukken te krijgen geld in te zamelen!
gecondoleerd
Sieltjuh
Geplaatst: 26-08-10 09:35
Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte.
kleinvosje
Geplaatst: 26-08-10 09:36
Sterkte, ik voel wat jij voelt, en je hebt het mooi verwoord. Hou je taai de komende dagen.
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.
Lovepaints
Geplaatst: 26-08-10 09:41
Veel te jong om te gaan en jij bent nog veel te jong om zonder vader verder te moeten. Fijn dat hij nog "zijn" laatste groet heeft kunnen doen. Heel veel sterkte om dit verlies te dragen.
Gecondoleerd meid Wat een goed idee om het geld te geven aan het KWF.
Ik wens jou en je familie veel sterkte voor de toekomst.
Siets
Geplaatst: 26-08-10 10:07
Gecondoleerd, wat is dat snel gegaan! Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. Een mooi gebaar dat hij kiest voor een inzameling in plaats van bloemen.
Mars
Geplaatst: 26-08-10 10:07
Wat verschrikkelijk meid, en wat prachtig dat je vader ondanks zijn eigen ziek zijn nog geld wilde laten inzamelen voor KWF.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, voor jou en de rest van je familie.