Ik snap het ergens niet.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marcha1987

Berichten: 1321
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Oosterhout NB

Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 04:04

* mochten er ergens of misschien wel veel spelfouten zitten, ik ben op het moment erg dronken en bij mijn ouders.

Ik heb het vanmiddag uitgemaakt met mijn vriend, de reden, vanaf het begin al een hoop gezeur met andere meidne die hij via internet ging " versieren' onder het mom hun terug te ziejken voor dd 2 jaar die hij heeft "geleden" .
Een ex van hem heeft hem een keer bedrogen terwijl hij op vis vakantie was in frankijrk, (zijn verhaal::) terug gekomen in de auto heeft zei hem in zijn wang gebeten en hij heeft haar een gebroken neus gestompt.

Verder nog veel van die rare dingen voorgevallen, waaronder een " vriendin " die hem versierde.

Ik had het er gister nog met hem over en vandaag (zaterdag) dat ik het niet meer zeker wist en gewoon verdomd moeilijk vind hiermee door te gaan.
Zijn woorden:: jij bent mijn alles en ikz ou je geen enkel kwaad kunnen doen of je met een vinger aanraken...

Zaterdag:
Ik maak het uit omdat ik sms en van die " vriendin" vind dat het goed is om ff af te spreken.....

De reden.... hij wil weten hoe ze bij al die dingen komt... (net zoals de redenen: ik " ziek" (lees: vertel hun letterlijk dat ze beter zijn als zijn vriendin, ik dus, en: stuutr vreselijk pikante smsje wat je met ze wil doen en mis.....) met als verdere redenen dat hij andere dus wil " zieken" of mij in de zeik wil nemen met een voormalige scharrel, (met vriend ook nog eens) dus mij weer belachelijk maklen.

Met het uitmaken was het weer ik ben niks zonder jou enzo...

Wou ik weten hoe laat die smsjes vertstuurd waren want zijn tijd klopte gewoon niet, hij kijken, en wou de tel wegdoen, voor mij het tetken dat het dus niet klopt anders had ik het gelijk mogen zien...
Ik steed mijn hand uit en zeg laat dan zien als je gelijk heb en hij mept hem nog hard weg ook, vraagd vlak daarna zijn armband terug... die ik van zijn moeder gehad heb.
*Ik wil hem het huis uit en gooi em eigenlijk misschien dom het douche raam uit met de woorden je moet toch weg ga maar halen...
Tenminste dat WOU ik zeggen.

Hij grijptme daarna bij mijn keel en knijpt hem dicht en bij me vervolgens in mijn wang.....
Ik zag dit nooit aankomen...

En het vreemde nu is.... het bijten zit me dwars, waarom dat? Het wurgen stom genoeg niet eens....
Komt na het wakker worden denk wel

Morgen doe ik ook een melding maken, en mocht ie van de week me echt aanrijden wat ie beloofd heefd (het ging nog verder....) word het een aangifte.

Ben door me tante en oom naar me ouder gebraacht en gedaan wat ik weet, me lichtelijk klem gezopen.


Op hetmoment is het besef er nog niet helemaal doorgekomen denk ik, ja in vlagen..

Maar echt......

Ik snap het ergens niet.
Ben in ieder wel blij dat het nu over is, die onzekerheid, iemand op zijn woord geloven terwijl je ergens weet dat ie niet helaam zuiver is.

Maar ja, wou het even kwijt, en voor wie in die situatie boijf hangen.... GA WEG!!!!!

S_uus

Berichten: 18981
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Hengel , een stukkie fietsen van me pony af

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 04:29

Ik kom er niet uit, lees morgen wel weer.
Snap dat wanneer je dronken bent je beter van je af kunt banketstaaf en de 'poorten' daartoe open gaan omdat je het anders te lastig vind.

Maar misschien kun je het morgen als ik het nog niet snap (en misschien meerdere bokkers met mij) iets beter weer uitleggen.

Voor de rest, voor nu even sterkte, en drinkze
Proost!

FaberSmid

Berichten: 5025
Geregistreerd: 19-06-09
Woonplaats: Forge & smithy

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 06:53

Het geen ik van uw verhaal doe begrijpen is, dat u ex vriend beweerde dat hij bedrogen was maar in werkelijkheid hij degene is die vreemd gaat? En dat uw ex vriend beweerde gebeten te zijn, maar in werkelijkheid hij de persoon is die bijt?
Hoe moeilijk ook door uw gevoelens, laat uw ex vriend tot verleden en ga met uw toekomst zonder hem verder. Een man die zo geweldadig is, is u en zo geen ander waard. Helemaal als een man zo geweldadig tegen vrouwen is, is helemaal ernstig. Vaak dan ook tegen kinder, tegen elk mens.
Verstandig is echter ook er aangiften van te doen, zodat deze geweldadige gebeurtenis vast beschreven is bij de politie. Voor bijvoorbeeld als uw ex vriend nogmaals geweldadig tegen u zal zijn. En u verdere stappen zal moeten ondernemen. Laat u voorlichten bij de politie.
Verstandig en beter voor uw welzijn, is de alcohol te laten en niet meer te nuttigen in dit soort situaties. Zo drink u ten kosten van uw welzijn, wat weer nare gevolgen voor u heeft. Drank is geen oplossing, doet alleen maar verergeren.
Denk aan u zelf en aan uw toekomst.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 08:10

He gets, hetgeen wat ik lees is vervelend, maar ik kan helemaal niet wijs worden uit je verhaal..dus zodra je kater voorbij is, vertel het nog eens ;)

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 08:21

Owww... Ik denk eigenlijk dat je hier weinig aan hebt, want ik vrees dat maar weinig mensen iets van je verhaal kunnen maken. Wel fijn dat je aangeeft dronken te zijn, dan is er meteen een verklaring voor het onbegrijpelijke verhaal..

gekkesies

Berichten: 6183
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Antwerpen

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 08:39

Hm ik begrijp niet alles, maar wat ik begrijp is dat hij pikante smsjes naar anderen stuurde al vanaf dat jullie relatie begon, daar slechte smoesjes over verzon/loog en je ook nog eens bij je nek greep en beet op moment dat jij daar je buik vol van had en het uitmaakte?

Als ik dat allemaal goed begrijp dan ben ik blij dat je weg bent bij die vent, is hij helemaal betoeterd?

Al neemt het niet weg dat het wel rot is voor jou. :(:)

Jacky91
Berichten: 689
Geregistreerd: 16-01-07
Woonplaats: Halsteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 08:41

ze moest waarschijnlijk op dat moment van haar verhaal af, en ja probeer eens dronken te typen

het enige wat ik kan zeggen is dat hij zich wel erg belachelijk gedraagt en dat je voor jezelf moet kiezen
en doe voorzichtig als je denkt dat hij echt in staat is om je aan te rijden
hij verdiend jou niet, dus probeer lekker verder te gaan met je leven

marcha1987

Berichten: 1321
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 12:06

AI, het staat er nog erger dan dat ik dacht :o sorry sorry sorry.

De feiten: mijn (toen nog) vriend smsde nog met een scharrel en internet nog erg veel flirten met meiden en niet van goh leuke foto nee wat stappen verder.
Zijn "reden" hiervoor was dat hij nog wel eens door vrouwen werd bedrogen zei die en daarom deed hij dat om hun hoofd op hol te laten lopen en dan te laten barsten.
Ik vond en vind nog steeds dat dat een vreselijk belachelijke reden is terwijl je een vriendin heb en sommige van die meiden dat ook weten.

Ik had ook een stapvriendin, die toen we met zijn twee waren doodleuk zei dat dze aan een relatie toe was en drie keer raden wie dat ze daar leuk voor vond...
Later met de kermis kwam ze ook en was ze net te lief en aardig naar hem toe.
Heb hem de volgende ochtend dit gezegd en gevraagd dat mocht ze iets doen of zeggen hij het me moest vertellen, dit was niet de eerste keer dat ze dat deed namelijk.

Puntje bij paaltje, ze hadden dus contact, volgens haar wel gezoend en nummer van hem gekregen hij weet van niks, zat te janken dat ze liep te stoken enzovoort.
Gister vond ik smsjes dat ze wel wou langskomen voor wat te roken, heb hem glijk gezegd dat ie zn spullen moest pakken, we hadden het er vrijdag nog over gehad dat mijn gevoel door al dat gezeik veranderd was maar ik hem nog niet kwijt wou....

Dit monde uit op een ruzie.
Volgens hem wou hij eerst niet met er afspreken, later was het omdat hij ook wel eens wou weten wat er nu was... waarom dan niet tegen mij zeggen want die optie had ik al een paar keer voorgesteld en zei wou toen ook wel praten.
Hij noemde een tijd voor die smsjes, wat totaal niet kan kloppen, die wou ik wel zien dus pakte hij zijn telefoon om te kijken, hij keek en zag dus vermoed ik sterk dat hij fout zat.
Ik stak mijn hand uit met de woorden van laat dan zien als het niet klopt, die mepte hij hard weg....
Ik schrok en werd boos, " u ga je deruit ga weg", hij wou "zijn" armband terug die ik van zijn ouders gehad heb, die heb ik afgedaan en in woede uit het douche raam gegooid met de woorden dat ie toch weg moet...
Toen knapte er iets, k*nkerwijf ik maak je kapot, kneep mijn keel dicht en beet me in mijn wang.
Met weglopen riep ie nog dat ik niet voor zijn auto moest komen en dat ik zijn leven kapot maak enzovoort.

Dit zag ik niet aankomen, of nou ja, bij een ex heeft ie der neus ook gebroken omdat ze hem dus in zijn wang beet....
Wat ik nu ook vraagtekens bij zet eigenlijk.

Vandaag of maandag ga ik in ieder geval een melding maken, heb er ook fotos van want helaas is alles alleen wat beurs en niet blauw geworden.

En ik hou nu echt officieel zeker een jaar of wat op met jongens.

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 12:30

Poeh.. Dat is niet niks!!
Zo te lezen ben je veel beter af zonder hem, dan met hem. :)

Ik zou er vandaag een melding van maken, morgen is de 'schade' wat minder te zien. En maak ook een melding over de bedreiging dat je niet voor zijn auto moet komen.

Verder zou ik ook de vriendschap met je 'vriendin' helemaal af laten vallen. Daar mis je ook niks aan!

En je hoeft niet direct een jaar rust te nemen qua mannen ;) Vanzelf komt namelijk de 'juiste' op je pad die jou met liefde en respect behandeld :)

Akecheta

Berichten: 7586
Geregistreerd: 05-12-09
Woonplaats: in 't midden van 't land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 12:50

Hoi

Haha ik dacht in het eerst stuk te begrijpen dat je je (ex) vriend uit het doucheraam had gegooid := 'k dacht nog, hoe krijgt ze dat voor elkaar :D ?

Hé maar even serieus: als ik je verhaal lees dan denk ik: die vent die spoort niet :( Mishandelen, bijten etc. Echt zo ontzettend slecht! Je hebt zo te lezen een goede stap gezet.
Waarom zou je trouwens geen aangifte doen ipv alleen maar een melding?

Veel sterkte ermee!

marcha1987

Berichten: 1321
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 14:04

Omdat met een aangifte het er dik inzit dat er verdere gevolgen komen.
Daar heb ik geen zin in.

Mocht hij van de week nog wel wat doen ist 1 telefoontje en meneer licht in puin. Letterlijk.
Is ook niet de bedoeling en daar heb ik wel twijfels bij of dat dat een goed idee is dan. (zal wel niet :P)

Ik ben het gewoon zat en wil niks meer te maken hebben, ik heb duidelijke fotos waar je de plek op me wang goed kan zien en ook in me nek.

En die "vriendin" zo hecht waren we al niet en heb haar ene bericht gestuurd, iets onvriendelijks en dan dat ze hem mag hebben.
Haar hoop ik ook voorlopig niet tegen te komen, ik denk niet dat ik dan voor mezelf insta.
En dat weet ze donders goed.

Urielle

Berichten: 50072
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 15:01

Je bent imo het enige juiste aan het doen.
Sterkte ermee!

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 15:35

marcha1987 schreef:
Gister vond ik smsjes dat ze wel wou langskomen voor wat te roken, heb hem glijk gezegd dat ie zn spullen moest pakken

maak ik hier nou goed uit op dat er behalve alcohol ook nog wel eens verdovende middelen in het spel zijn zijn bij meneer?

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 15:44

Wat een ...
Maar wat ik in ieder geval uit je verhaal begrijp (je tweede dan :P) is dat hij meisjes gek maakte en dan liet barsten omdat hij een paar keer bedrogen is?
Dat vind ik nogal ziek, sorry dat ik het zo zeg :')

Ik denk dat je beter af bent zonder hem..
En als hij je weer wat doet moet je hem gewoon aangeven hoor!

marcha1987

Berichten: 1321
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 17:14

Ja dat deed ie dus.
En ja, hij blowt, drinken niet zoveel eigenlijk, kan die toch niet tegen.

Morgen in ieder geval een afspraak bij de politie.

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:23

Poeh wat heftig allemaal zeg :(:)
Kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent.
Maar zo te lezen ben je stukken beter af zonder hem.
Goed dat je een melding gaat maken, je weet het maar nooit met zulke types :n
In ieder geval een virituele knuf voor jou :(:)

stoer

Berichten: 1726
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: S'land

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 18:17

goedzo meis, je bent veel beter af zonder die sukkel..
vervelend dat het allemaal zo moet lopen...
sterkte ;)

Nakisha

Berichten: 2309
Geregistreerd: 02-06-07
Woonplaats: Buitenpost

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 18:21

Agressief stuk vreten... goed dat je ervan af bent. Wel aangifte van mishandeling en bedreiging doen he? :)

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 18:23

Wat een verhaal...
Meid, het is beter zo, echt waar.

Ik vind het een vreemd verhaal, maar ik denk dat er meer achter schuilt. Maar nogmaals: Je bent zo beter af hoor.
Er zijn meer jongens dan kerken!

Succes met je keel en wang...

marcha1987

Berichten: 1321
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 18:33

Ja het was iedere keer zo vreemd, hard roepen dat hij me nooit pijn zal doen enzo en ondertussen wel rondkloten. Voor mij geld zwaar flirten en zeggen dat hun beter en leuker zijn dan dat ik ben, zijn vriendin, ook als vreemdgaan. Dan wel niet fysiek maar wel emotioneel.
Ook geen moeite of interesse in mijn kleine deel van mijn leven tonen enzo.

Op zich is er nu weinig te zien, het is wel gevoelig en beurs.
Morgen naar het politie bureau voor melding maken en dan even overleggen of ik het laat omzeggen naar een aangifte.

marcha1987

Berichten: 1321
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 21:27

Allen nu zit ik te twijfelen, heb dan wel een melding gemaakt, maar daar doen ze niks mee.
Kan het wel omzetten in een aangifte dan doen ze er wel wat mee en komen er gevolgen voor hem, maar waarschijnlijk ook voor mij.
Ene kant heb ik geen zin meer in al dat gezeur, andere kant, het zit me best dwars dat hij hier een tweede keer mee wegkomt.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:50

marcha1987 schreef:
Allen nu zit ik te twijfelen, heb dan wel een melding gemaakt, maar daar doen ze niks mee.
Kan het wel omzetten in een aangifte dan doen ze er wel wat mee en komen er gevolgen voor hem, maar waarschijnlijk ook voor mij.
Ene kant heb ik geen zin meer in al dat gezeur, andere kant, het zit me best dwars dat hij hier een tweede keer mee wegkomt.

jeetje wat een verhaal zeg :oo


maar je zegt, je hebt geen zin meer in het gezeur, maar zo geef je hem wel alle vrije kansen.

dus toch zou ik als ik jouw was, wel aangifte doen.
dat is de enige manier om hem misschien te stoppen.
veel succes en sterkte ermee :(:)

KIMMM___

Berichten: 108
Geregistreerd: 15-06-09

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:56

hele moeilijke situatie.. en ik wens je dan ook erg veel sterkte.
maar wat je zelf zegt, zo komt hij er wel een tweede keer meer weg.. ik hoop dat je hem er niet mee weg laat komen, want het is natuurlijk NIET normaal dat hij zich zo gedraagt. Succes (&nogmaals sterkte) ermee..

chivaldi
Berichten: 3540
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 21:52

Jeetje march :(:) heel erg veel sterkte en mn pb box staat altijd open he ;)

marcha1987

Berichten: 1321
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Ik snap het ergens niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 21:19

Update*

Melding omgezet naar aangifte, ex die steeds jankend aan de telefoon zit (neem niet meer op nu) dat het hem spijt en beterschap beloven.
Het nog steeds niet doen, en gaat op "flirten" van een collega in.
Okej niet netjes, (*het is opgezet) maar goed, kan het hierdoor wel goed afsluiten dat het echt echt ECHT een grote kl**tzak is.