Naar de begrafenis geweest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 19:49

Ik ben er ook geweest, samen met mijn zus.
Ik vond het heel erg mooi....heb met heel erg veel moeite het droog kunnen houden.
Het bloemstuk van bokt was idd heel erg mooi!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:20

Het was een mooi en waardig afscheid waarin het leven van Dorine en de betekennis die zij daar aangaf mooi naar voren kwam.
De straaljagers waren idd erg indrukwekkend.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:33

Ook ik kon er helaas niet bij zijn. Ik had op het laatste moment een vervoersprobleem.

Wel wil ik nog een keer famile van Dorine en dan Peter en Joost in het bijzonder sterkte wensen en bedanken voor hun openheid.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:35

Prachtig verslag.
Ik weet zeker dat over de hele dag een bijzonder gevoel en een bijzondere gloed was......
Dorine was er zeker te weten bij....

Sterkte de komende tijd voor alle mensen die haar kennen en haar dierbaar waren.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:42

Ik vond het in de kerk zo mooi dat tijdens het gedicht van Dorine plotseling zonnestralen naar binnen vielen... Net alsof ze even wou laten weten dat ze meekeek

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:57

Maaike schreef:
Ik vond het in de kerk zo mooi dat tijdens het gedicht van Dorine plotseling zonnestralen naar binnen vielen... Net alsof ze even wou laten weten dat ze meekeek


Ja dat was idd ook heel erg mooi!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:01

Ik denk dat ik te hard aan het huilen was... Huilen

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:21

En hebben jullie ook het paardje op het dashboard van de auto van Joost gezien?
Hij had er bijgeschreven: Bokt bedankt!
Zo lief....

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 23:19

Ik ben "blij"om te lezen dat het zón mooi afscheid is geweest. Zit hier met kippenvel op mijn hele lichaam deze reactie's te lezen..

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 02:09

Silvia schreef:
En hebben jullie ook het paardje op het dashboard van de auto van Joost gezien?
Hij had er bijgeschreven: Bokt bedankt!
Zo lief....

Sjeetje! Nee dat had ik niet gezien!
Wat een kanjer is het toch! Echt een lieverd.
Dat is een heel mooi gebaar.
Zucht........wat een familie.

a dirty mind is a joy forever

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 08:01

Ja idd wat een geweldige familie, dat heb ik ook gemerkt op de Avondwake van Dorine.Kreeg op de terugweg naar huis nog even een brok in de keel, allemaal klaprozen in volle bloei aan de rand van de weg, kilometers lang.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 08:15

Joost schreef:
Langs deze weg allemaal heel erg bedankt, fijn dat jullie er waren of aan ons dachten. Ikzelf moest wel even een beetje lachen toen precies aan het einde van de ceremonie op de begraafplaats die drie straaljagers overvlogen. "Heaven Express special" leek het wel.

Had Iemand een taxi besteld??
Joost van lijden


Hoi Joost,
Geloof me dat was Dorientje zelf hoor die die taxi had besteld, dr is meer tussen hemel en aarde. Dat moment heeft gewoon zo moeten zijn.

Doet me denken aan de crematie van mn moeder 5mnd geleden (zo lang alweer?), we gingen weg met giga storm, regen enz en op het moment dat de ceremonimeester zijn verhaal begon brak een stralende zon door en die is niet meer opgehouden met schijnen. Ook zo'n moment wat je altijd bij zal blijven.

Heel veel strekte de komende tijd denk maar zo, ieder zonnetje wat schijnt is een stralende Dorienepien en ieder spatje regen wat valt is een traan omdat ze jullie ook mist en ieder zuchtje wind is een beetje adem om te laten weten dat ze nog bij jullie is.

Liefs, Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:22

Vippie schreef:
Heel veel strekte de komende tijd denk maar zo, ieder zonnetje wat schijnt is een stralende Dorienepien en ieder spatje regen wat valt is een traan omdat ze jullie ook mist en ieder zuchtje wind is een beetje adem om te laten weten dat ze nog bij jullie is.


Heel mooi geschreven

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 19:32

Ik had er zelf graag willen bijzijn, maar vanuit België is het nogal ver ...
Maar aan deze reacties te horen was het een prachtige mis ...

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexandra309, Amazonbot, chinnie, Facebook, GoogleAdsense, Googlebot, Lanoca, luuntje, Mandy_89, Mutsie93, noordje, rien10, xLaraaj, Yom, Zil en 193 bezoekers