terug van de wake.......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

terug van de wake.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 21:10

zojuist zijn Lynn en ik weer thuis gekomen uit Zevenaar. In de auto naar huis klonk ineens uit de radio She (is an Angel) van Direct toepasselijker kon het niet. Dan schieten de tranen je in de ogen en dan denk je Jahhh dat is ze nu gelukkig en dat was ze al toen ze leefde.
De dienst was erg indrukwekkend en na de dienst hebben we buiten kennis gemaakt met heel veel mede bokkers. Namen, die weet ik niet meer allemaal, Nimber en vriend, Greetje en dochter, Cassedy, Lonneke (Ja goed zo Lon heel sterk van je) de rest ben ik vergeten maar ook jullie zitten ook in ons hart.
Ik ben leeg, sterkte voor iedereen die morgen gaat, ik kan helaas niet.

En binnen nu en een week of twee wordt het veulentje van de pony van Cathy, Lynn geboren. We hebben gisteren besloten dat het als het een merrie is DORINE gaat heten, omdat we hopen dat het net zo'n sterke persoonlijkheid wordt als Dorine was.

Greggie

Berichten: 160
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:11

Wij zijn na de dienst eigenlijk gelijk weer in de auto gestapt richting huis. Dienst was inderdaad indrukwekkend en ik vond het erg mooi om te zien dat er zo veel mensen gekomen zijn.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 22:27

Ja he 't was erg mooi. Ik snap het niet waarom moeten mensen als Dorine zo'n vreselijke ziekte krijgen??? Waarom bestaat er zo iets als K. Waarom.... gaan er in je omgeving altijd de fijne mensen weg na zo'n slopende ziekte????

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 16:59

Je had mij ook gezien Knipoog Ik was bij nimber en cassidy...

Die laatste vragen heb ik me ook gesteld, maar je zal er nooit antwoord op krijgen....