she (is an Angel) Direct

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

hanna

she (is an Angel) Direct

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 22:02

Raar maar waarom hoor je op de radio of in je omgeving altijd van die muziek waarvan je denkt..... Dat is nu precies wat ik denk en voel op zo'n momnet. Op de terugweg van de avondwake, iets na 20.00 uur vanavond draaien ze op 3 FM She (is an Angel) van Direct en dan denk je met die avondwake in je achterhoofd, ja dat is en was ze, dat is Dorine

Gratis af te halen mooie jonge katten

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:10

Prachtig nummer is dat inderdaad, heel erg mooi.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 10:29

mijn gedachten gaan altijd naar dorine en vooral deze dagen naar het nummer Angels van Robbie Williams en She (het nummer van Notting Hill) eigenlijk raar maar het past gewoon bij deze dagen!

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

janedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 15:58

Tsja, het lijkt wel of ze het speciaal draaien hè. Toen mijn vader overleden was draaiden ze heel vaak 'ren Lenny ren' van Acda en de Munnik op de radio. In het begin vond ik het maar een stom liedje maar toen ik pas goed naar de tekst ging luisteren..prachtig!
Ik heb meteen 3 cd-tjes gekocht voor mezelf en voor mijn zussen en die waren zeer ontroerd.

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 16:45

Tsja, op moment ligt tears in heaven van Eric Clapton en Only you van ? ook erg gevoelig bij me...
En natuurlijk vlieg met me mee (Trijntje Oosterhuis) en Up where we belong (Joe Cocker), door de mis...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie