Vergoeding voor brengen met trailer, hoeveel?

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Concorde

Vergoeding voor brengen met trailer, hoeveel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 18:30

Over 2 weken brengt de staleigenaar me met de jeep + trailer naar m'n stageadres in Nijeveen. De jeep rijd op diesel, hoeveel vergoeding vinden jullie dat ik m moet doen?
en hoe doen jullie dat met stalgeld? Ik ga de 21e juli weg, kom 15 aug. terug. zou ik gewoon voor juli en aug. volledig stalgeld moeten betalen? Hellup! Haha!

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Gast546

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 18:52

Als je stal leeg blijft kan ik me voorstelle dat je gewoon door moet betalen (evt. een korting omdat hij geen voer/hooi/stro kwijt is).
Als ik jou was zou ik hem gewoon even vragen wat hij voor het brengen wil hebben.
Mijn eigen terreinwagen rijdt ongeveer 1 op 5 diesel (1 liter=ongeveer 0,75 eurocent) maar ik weet niet of hij ook nog wat rekent voor de trailer en zijn tijd.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 19:40

Ook al zeggen ze dat de stal leeg blijft, dan kan ik er gif op innemen dat er wel eentje komt te staan. Zo gaat dat bij ons op stal, ze vinden dat t niet uit maakt. Verder maakt het mij ook niet zoveel uit, zolang ik de stal maar schoon terugkrijg. Ik bedoel, m'n merrie staat altijd met de paarden van hen in de wei, of er nou een x eentje in haar stal staat, doet t m niet.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:02

Ik zou hem in ieder geval een tank diesel aanbieden (wees blij dat het geen benzine is Haha!). Wat je met het stalgeld doet ? Misschien een lager bedrag voor alleen de stal ?
Dat zou ik maar even goed met hem proberen te overleggen.

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 06:43

Kai staat nu ruim 3 weken bij mij, ipv op zijn eigen pensionstal. Mijn zusje betaald voor de maand juli half geld. In overleg uiteraard.
Wat betreft het vervoer: ik zou even met je stalhouder overleggen. Iig een vergoeding voor de diesel lijkt me fair en iets erbij voor de moeite, ofzo.

* To Belg, or not to Belg *

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie