Ik kook echt een beetje.
Wat een kwal is mijn ex-vriend toch..

Mijn mooie rode laktas, die ik in Londen twee jaar geleden heb gekocht, heb ik daar waar hij woont, naar de schoenmaker gebracht.
Nu woont hij behoorlijk ver bij mij vandaan, en nu het uit is tussen ons, kom ik daar dus nooit meer.
Voor hem is de schoenmaker nog geen 10 minuutjes wandelen vandaan.
Kleine moeite dus, in mijn ogen.
Ik kreeg twee weken geleden een smsje van hem, of ik zijn twee gebaksvormpjes hier nog had liggen, en of ik die 1 september (we zitten bij elkaar op school) mee kon nemen naar school.
Nou, ik netjes gesmst dat dat geen probleem was, en daarin ook de vraag gesteld of hij dan even mijn tas op kon gaan halen bij de schoenmaker.
Ik heb twee weken niets (!) van hem gehoord.
En het is echt bullshit dat hij zijn telefoon niet checkt, want hem kennende, kijkt hij minstens 10 keer per dag op dat ding.
De tas heeft toch wel emotionele waarde voor mij, dus ik stuurde hem straks een smsje, dat ik het kinderachtig vond dat hij niets van zich liet horen, en dat dat toch maar een kleine moeite was.
Krijg ik net terug dat geduld een schone zaak is, en dat hij wel meer te doen heeft dan zijn telefoon te checken. En dat ik die tas zelf heb gebracht, en dat ik hem dus ook zelf weer kan halen. Moet ik er maar een leuke dag van maken samen met mijn huidige vriend.. Dat is toch gezellig, volgens hem..
Ik was boos, en ik heb dus terug gesmst dat het ruim anderhalve week geleden is dat ik hem gesmst heb, en dat hij heus wel in die tijd op zijn telefoon heeft gekeken. En daarbij, dat het een kleine moeite is om mijn tas op te gaan halen, omdat het verdorie nog geen kilometer lopen is! En als slotzin, heb ik gezegd: 'O, ik moest die pannetjes meenemen, toch'? ..
Krijg ik net een smsje terug, dat ze die vormpjes ook nog wel bij de Xenos hebben, en dat hij nu niet bezig is met zijn telefoon, maar wel met andere leuke dingen.. Met een vunzige knipoog smiley er achteraan!

Jezus mina, wat denkt hij wel niet?

Dat wordt dus alsnog 40 euro uitgeven voor een treinkaartje, om die tas op te halen..
Pff..