Hoe kinderachtig..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steentje

Hoe kinderachtig..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 20:01

Ik moet echt even wat van me afschrijven, hoor.
Ik kook echt een beetje.

Wat een kwal is mijn ex-vriend toch.. _-:(

Mijn mooie rode laktas, die ik in Londen twee jaar geleden heb gekocht, heb ik daar waar hij woont, naar de schoenmaker gebracht.
Nu woont hij behoorlijk ver bij mij vandaan, en nu het uit is tussen ons, kom ik daar dus nooit meer.

Voor hem is de schoenmaker nog geen 10 minuutjes wandelen vandaan.
Kleine moeite dus, in mijn ogen.

Ik kreeg twee weken geleden een smsje van hem, of ik zijn twee gebaksvormpjes hier nog had liggen, en of ik die 1 september (we zitten bij elkaar op school) mee kon nemen naar school.

Nou, ik netjes gesmst dat dat geen probleem was, en daarin ook de vraag gesteld of hij dan even mijn tas op kon gaan halen bij de schoenmaker.

Ik heb twee weken niets (!) van hem gehoord.
En het is echt bullshit dat hij zijn telefoon niet checkt, want hem kennende, kijkt hij minstens 10 keer per dag op dat ding.

De tas heeft toch wel emotionele waarde voor mij, dus ik stuurde hem straks een smsje, dat ik het kinderachtig vond dat hij niets van zich liet horen, en dat dat toch maar een kleine moeite was.

Krijg ik net terug dat geduld een schone zaak is, en dat hij wel meer te doen heeft dan zijn telefoon te checken. En dat ik die tas zelf heb gebracht, en dat ik hem dus ook zelf weer kan halen. Moet ik er maar een leuke dag van maken samen met mijn huidige vriend.. Dat is toch gezellig, volgens hem..

Ik was boos, en ik heb dus terug gesmst dat het ruim anderhalve week geleden is dat ik hem gesmst heb, en dat hij heus wel in die tijd op zijn telefoon heeft gekeken. En daarbij, dat het een kleine moeite is om mijn tas op te gaan halen, omdat het verdorie nog geen kilometer lopen is! En als slotzin, heb ik gezegd: 'O, ik moest die pannetjes meenemen, toch'? ..

Krijg ik net een smsje terug, dat ze die vormpjes ook nog wel bij de Xenos hebben, en dat hij nu niet bezig is met zijn telefoon, maar wel met andere leuke dingen.. Met een vunzige knipoog smiley er achteraan! :r

Jezus mina, wat denkt hij wel niet? _-:(

Dat wordt dus alsnog 40 euro uitgeven voor een treinkaartje, om die tas op te halen..
Pff..

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:04

weet je gelijk weer waarom je het uitgemaakt hebt, de eikel. heb je niet nog kleding van hem liggen en die dan even wassen op 90 graden

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:05

Ja, is natuurlijk heel vervelend voor je, maar hoe is het uitgegaan tussen jullie?
Omdat hij nu zo banketstaaf reageert.........

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:05

waar woon je? En waar ligt die tas?

Misschien dat iemand hier van Bokt het heel sociaal vind om hem op te halen als die misschien toch perongeluk naar die stad gaat?!
En opsturen is goedkoper dan ophalen :+

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:06

o das ook een goede ik zou het zo doen den haag maar daar is het vast niet

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:07

Da's inderdaad wel een goed idee van Veerle!

En wat een sukkel zeg. . . :7

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:07

Dat is nou een goed idee..... Er woont vast wel een bokker in die buurt!!! :D

Barbabientje

Re: Hoe kinderachtig..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:08

Ik bied me aan als het Den Bosch is :)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:08

Ik snap het probleem niet zo goed? Jij baalt dat hij niet jouw tas op wil halen? Je had van tevoren toch al de verwachting dat je hem gewoon zelf weer op moest halen?

En tja wat de kinderachtige eindreactie betreft.... Had je zoiets niet kunnen verwachten bij een ex? Na jah, anyhow, wees maar blij dat het je ex is en niet je vriend. :+

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:10

Wat een eikel zeg. Wees maar blij dat je van zo'n gast af bent, toch? :)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 20:10

Angelita schreef:
Ik snap het probleem niet zo goed? Jij baalt dat hij niet jouw tas op wil halen? Je had van tevoren toch al de verwachting dat je hem gewoon zelf weer op moest halen?

En tja wat de kinderachtige eindreactie betreft.... Had je zoiets niet kunnen verwachten bij een ex? Na jah, anyhow, wees maar blij dat het je ex is en niet je vriend. :+

Meneer heeft een tijd terug aangeboden dat hij de tas zelf wilde gaan ophalen.
Moet hij nu niet komen aandraven met excuses.

Wat zijn eindreactie betreft, ik vind het ronduit kinderachtig.
En vooral smerig, alsof het mij wat boeit wat hij loopt te doen op dit moment. :r
Hij is verdorie geen 16 meer!

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 20:10

Het is overigens in Venlo. :)

Jeanine93

Re: Hoe kinderachtig..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:11

Dat laatste in zn sms is gewoon om jou jaloers te maken. Niks van aantrekken.
Jammer dat het in Venlo is anders had ik hem wel opgehaald..

inge1968

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:12

kun je de schoenmaker niet opbellen en vragen of hij hem kan opsturen ?

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:13

Hmm ik zou me er niet zo druk om maken, was te verwachten toch.
Een man die op z'n ego getrapt is, is nou eenmaal zo...

Dus maak je niet te druk, hou z'n bakvormpjes (of laat die ook ergens ver weg ophalen) en ga via bokt kijken of iemand je tas kan ophalen en opsturen... Problem solved...

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:13

Goed idee, misschien kan een ''betrouwbare'' bokker hem ophalen voor je en opsturen

& Je kan ook voor 30.- onbeperkt treinreisen dus dat scheelt weer een 10tje

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:14

Dank je wel voor je antwoord ;) en helaas woon ik niet in de buurt, anders zou ik die tas zo voor je ophalen en hem toesturen. :)
Wees blij dat je van hem af bent en zijn gedrag laat duidelijk zien dat hij nog niet over je heen is. :Y)
Nieuwe vriendin of niet, ook dat zegt niet altijd alles, blijkt wel weer. :+

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:15

Ehum, sorry hoor.
Maar het is je ex. en het is JOU tas.
Je had hem ook naar een schoenmaker in de buurt kunnen brengen?

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:18

Steentje schreef:
Angelita schreef:

Meneer heeft een tijd terug aangeboden dat hij de tas zelf wilde gaan ophalen.
Moet hij nu niet komen aandraven met excuses.

Wat zijn eindreactie betreft, ik vind het ronduit kinderachtig.
En vooral smerig, alsof het mij wat boeit wat hij loopt te doen op dit moment. :r
Hij is verdorie geen 16 meer!

Nouja, aan je reactie te merken doet het je toch nog wel wat.. Anders had je waarschijnlijk meer gereageerd met: 'Jammer maar helaas' en er verder weinig aandacht aan besteedt. (en dat bedoel ik niet verkeerd, het is nu eenmaal je ex, dus daar kunnen nog best wat gevoelens bij komen kijken)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:25

Ik denk dat ze de tas bij de schoenmaker heeft gebracht toen ze nog wel wat met deze jongen had.

Ik zou inderdaad kijken of er een lieve bokker is die de tas even wil ophalen&opsturen :j

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:28

Alsof alle exen kl..tzakken zijn......
Hoeft gelukkig helemaal niet, is mijn eigen ervaring, maar nogmaals, het ligt meestal aan de gehele persoonlijke situatie en die is bij ieder exen stel uniek. Denk dus niet dat wij hier kunnen oordelen of TS het al dan niet had 'mogen' vragen. ;)

Ik heb zelf in elk geval wel een paar exen aan wie ik dit rustig zou kunnen vragen. :)
En vast ook een paar aan wie ik beter geen gunst meer hoef te vragen, maar van diegenen weet ik dat ook wel. :D En toch kun je je soms ook vergissen in mensen. Dat kan natuurlijk altijd. ;)

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:58

Even die schoenmaker bellen, vragen of hij de tas kan opsturen als je de reparatiekosten en de verzendkosten vooraf naar hem over maakt.

Ik zou niet weten waarom die schoenmaker dat niet zou willen als je dat vraagt. :D

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 21:04

venlo is net te ver voor mij om ff op te halen
kun je de schoenmaker niet ff vragen om hem op te sturen en dat je het geld overmaakt naar hem?
er zijn trouwens genoeg bokkers ook uit venlo, ff vragen anders of hun het willen doen voor je

edit, eerst zoekopdracht [BM] wie komt er allemaal uit limburg (omgv) venlo

Karnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 21:05

Ik snap eerlijk gezegd wel waarom hij die tas niet voor je wilt ophalen. Ik haal uit z'n smsjes dat hij met andere dingen bezig wilt zijn dan met jou.
En die tas ophalen is voor jou. Dusja, opzich vind ik het nog niet echt raar....

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 21:16

Lynn_Nikita schreef:
venlo is net te ver voor mij om ff op te halen
kun je de schoenmaker niet ff vragen om hem op te sturen en dat je het geld overmaakt naar hem?
er zijn trouwens genoeg bokkers ook uit venlo, ff vragen anders of hun het willen doen voor je

edit, eerst zoekopdracht [BM] wie komt er allemaal uit limburg (omgv) venlo

Dankjewel! :)