Dance Valley

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Dance Valley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 20:49

aangezien ik op vakantie ga (de nacht van 12 op 13 Juli) en ik pas weer eind Juli terug kom... ben ik eigenlijk nu wel eventjes benieuwd wie van jullie (2 augustus) naar DanceValley gaan?!...

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 00:28

Ik wil! Hoe duur is het???

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 00:30

Met een beetje geluk hebben we vip kaarten, als we die niet hebben gaan we denk ik niet.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 09:35

Dance Valley, nou als ik als vee behandeld wil worden ga ik wel naar de paardenmarkt..... Nee zonder dollen, ben er geweest en vond het gewoon belachelijk hoe de mensen daar werden behandeld, en goedkoop is het zeker niet. Ik kan wel legio's andere feesten bedenken die nog veel leuker (en goedkoper) zijn....

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 12:57

nathaley: gewone kaarten kosten € 72,-- maar je moet er rekening mee houden dat het een hele dag is dus van `s ochtends 10 uur tot `s avonds 12 uur.... dus komt veel kosten voor eten en drinken bij (en dat is daar niet goedkoop Boos! jammer genoeg)

kojack: ik had vorig jaar VIP kaarten gekregen van de organisatie (was dus UDC relation dat was allergeweldigst !!) maar wou dit jaar weer es zelf betalen vind het toch wat meer hebben als je voor een kaartje betaald hebt

mobick: vind je dat echt? ben er de afgelopen 2 jaar ook geweest en vond het een super feest alleen jammer van het weer afgelopen keer en beetje erg banketstaaf dat die bussen dat jaar daarvoor niet kwamen maar ik was met eigen auto daaro en heb in totaal 5 minuutjes in de file gestaan ... beetje technisch parkeren en ben je zo weg ...

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 13:01

Ik heb er twee keer tot half vier smorgens in de weilanden moeten wachten, weggezakt in de blubber met m'n korte kop. Das wel een beetje mijn eigen schuld maar ik vind gewoon de manier waarop je als vee bij elkaar wordt gedreven voor zoveel geld, buitensporig. Waarschijnlijk ben ik gewoon niet het type voor commerciele feesten. De twee Dance Valley was nog net leuk, maar daar waren in ieder geval geen 40000 mensen.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 13:23

In de begin periode vond ik het nog wel leuk, maar het is nu te massaal en ik vind de kaartjes gewoon weg te duur voor wat je krijgt.

Ik ben naar Indian Summer geweest, net zo kleinschalig als dancevalley in het begin, lekker knus en gewoon heel relaxed.

En ik zit 01 t/m 04 augustus toch op campzone Haha!