Paardenmarkt Utrecht geweest

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Frankinero

Paardenmarkt Utrecht geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 16:45

Ik ben vanmorgen met een vriend naar de paardenmarkt in Utrecht geweest. Kelere wat een zooitje staat daar zeg. Maar als je door het dunne en lelijke heen kan kijken staan er wel een paar paardjes die de moeite waard zijn. We gingen voor een mini voor bij zijn opa achterin de tuin maar er stond niet veel soeps/ Te dik, te hengst, te veel schimmel.

Er stonden wel hele leuke, mooie ponies.

Nou ja je moet alles toch een keer meegemaakt hebben en ik was nog nooit geweest. Is wel een aparte ervaring.

Maar ja we kwamen dus weer met lege handen thuis.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Kim82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 19:04

Ik ga er binnenkort ook heen, gewoon om te kijken. Het is toch elke maandagochtend? Van hoe laat tot hoe laat? En waar is het precies? Kan ik het beste met de auto of met de trein gaan?

Ook bekend als Kim20!

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 21:39

Van hoe laat tot hoelaat weet ik niet precies maar wij waren er rond 8-en en toen stond er nog aardig wat en om 9 uur zijn we weer richting huis gegaan. Het is idd elke maandag en wij zijn met de auto geweest en dat ging heel goed. Staat op de borden aangegeven en parkeren is 3 euro.

Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Jurenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:55

Er staan heel soms leuke dieren maar vaak ook dieren met verborgen gebreken. Voor jonge hengstjes kun je daar aardig terecht.
Utrecht staat voor mij bekend meer en deel dieren voor transport en slacht.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:59

Is dat elke maandag? Ik wilde er ook al een keer heen gaan, ook al ben ik bang dat ik alleen maar zit te huilen en alle paarden wil kopen... dus misschien is het ook wel niet zo verstandig. Maar aangezien ik toch vakantie heb en nu op maandag eindelijk eens vrij ben, kan het wel eens interessant zijn. Maar ja, of ik er tegen kan?

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 17:56

JA het is elke maandag. En op zich vond ik het mee vallen want ik moet ook altijd alles hebben hebben hebben. Er stonden wel paarden bij waarvan ik dacht dat ze gewoon bij de slager vandaan kwamen en er stonden ook hele mooie bij.

Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 20:46

Volgens mij stopt de trein niet vlakbij de veemarkt. En als je nog wat wilt zien moet je idd zo rond 8 uur erzijn, om half 10 a 10 uur is het meestal over.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie