Als het morgen redelijk weer is wil deze heks naar het bos, ik woon zelf naast Rotterdam.Ik wil naar een echt bos, dus niet 4 bomen en een plukje hei.Na afloop een hapje eten.Wie weet er een bos wat niet een halve dag rijden is? Veluwe kan ook, maar andere opties zijn ook welkom.
Loonse en Drunense duinen, daar zijn ook veel bossen en het is 1 van de mooiste natuurgebieden van ons land. Als je aan de kant van Ridderkerk woont, ben je er in een half uur.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-10 09:25
We zijn naar de Ginkelse hei geweest, eerst een stuk door het bos en toen over de hei.Dat is zo mooi,zo,n wijds uitzicht.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 14-08-10 09:30
Klopt Ginkelse en Edese hei zijn prachtig. Stikt het ook van de restaurantjes.
in rockanje kun je ook wel lekker door het bos wandelen, zit ook vlakbij het strand en meer dan genoeg eet tentjes, super gezellig en lekker in de buurt
Utrechtse Heuvelrug is ook ontzettend leuk. Overigens heb je in Maarn een pannenkoekenrestaurant zitten bij het bos. Welk bos dat is??? Misschien de Treek.
Ohh klinkt erg leuk... rijden over de hei En je hebt toch mooi weer gehad!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 14-08-10 16:46
In Amerongen heb je het Berghuis, mooi bos met beukenlanen (dus: veel blaadjes op de grond) en daarna lekker een pannenkoek eten. Bij het Berghuis kun je ook je paard parkeren, in een stand.
De Ginkelse hei is ook prachtig, kom ik vaak met paard en/of hond.
de meinweg (limburg) is ook een prachtig en groot gebied om te rijden. je kan er makkelijk een tocht van 6 uur houden. je kan er zo naar duitsland rijden of naar St Ludwig waar je ook kunt eten.