Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb 2 riemen, 1 tas, geen sjalen en m'n schoenen (10 paar hooguit waaronder ook teenslippers enzo) staan onder m'n bed op een rij. tamary schreef:Bakken voor de kleine dingetjes en hangers voor lange slierten. Schoenen op schoenenrek onderin de kast.
En ga 1 of 2x per jaar door je kledingkast en gooi alles weg wat je sinds de vorige opruiming niet gedragen hebt (uitgezonderd seizoenskleding), stuk is, etc.
Ik vind het zonde om kleding weg te gooien die nog goed is. Dus vaak gooi ik kleding die ik een tijd niet aan heb gehad in een doos op zolder. Mis ik het na een bepaalde tijd nog niet, dan gaat het weg (goed doel) Kleding die ik niet weg kan doen zet ik ook in een doos op zolder
geen haar op mijn hoofd die eraan denkt die weg te gooien. Vooral relatief dure spijkerbroeken mogen zeker wel langer mee gaan

) en dat zijn er heel veel.. daarnaast heb ik een paar doosjes voor mijn ondergoed. Bh's in de ene, onderbroeken in de andere. Sjaals heb ik ook in een doos en schoenen staan uit de kast, in een hoek. Tassen staan ehm, overal en nergens en sokken zitten onder mijn bed.. Verder ligt alles wel allemaal netjes opgevouwen maar overal er nergens in mijn kast.

Bij mij bestaat echt bijna alles uit bakjes.... 
En daarnaast inderdaad een paar keer per jaar alles uitzoeken en weg doen wat je echt niet meer gebruikt en ook niet verwacht te gaan gebruiken.

Voorlopig hebben we hier genoeg aan. 
) Biskwie schreef:Hoe hou jij je kledingkast overzichtelijk?
Hoe ruim je alles waarvan je veel te veel hebt, als tassen, schoenen, sjaals en riemen overzichtelijk, opgeruimd, maar toch zo voor het grijpen... grrr ik weet het echt niet meer?!!

Dus ik heb dat probleem nooit. De oplossing is dus een hele grote kast.
, maar ik heb gister alle kleding die te klein is of niet meer leuk is heb ik eruit gehaald en dat ruimt veel op, dus heb weer wat ruimte voor wat nieuws
.