Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
breezy302 schreef:Ja maar hoe sturen ze je dan een brief terug? Ik neem aan dat ze wel iets van info over je moeten weten.
lesilla schreef:Er zijn organisaties waar je mits betaling, je adres kunt geheimhouden, stuur jij je brief naar de organisatie. En de organisatie stuurt ze naar hen. En omgekeerd
breezy302 schreef:lesilla schreef:Er zijn organisaties waar je mits betaling, je adres kunt geheimhouden, stuur jij je brief naar de organisatie. En de organisatie stuurt ze naar hen. En omgekeerd
Uhm... Ervoor gaan betalen zie ik helemaal niet zitten. Ook een postadres/postbus ga ik niet aanvragen. Zit trouwens die profielen nog steeds te bekijken en de teksten die sommigen erbij hebben staan zijn zeer manipulerend. kan begrijpen dat een minder stabiel persoon er zo intrapt.
BTW: 1 van die gevangenen ziet er wel heel erg goed uit zeg..
Ragdollcat schreef:Waarom zou je ze willen schrijven? die mensen zitten een straf uit en verdienen ook een straf omdat ze iets hadden gedaan wat niet mag en of iets ergs hadden gedaan. Een gevangenisstraf moet je juist niet gaan veraangenamen met brieven gaan schrijven met elkaar. Een gevangenisstraf moet een straf zijn om uit te gaan zitten.
Of zie ik het verkeerd?
Jildau schreef:Ragdollcat schreef:Waarom zou je ze willen schrijven? die mensen zitten een straf uit en verdienen ook een straf omdat ze iets hadden gedaan wat niet mag en of iets ergs hadden gedaan. Een gevangenisstraf moet je juist niet gaan veraangenamen met brieven gaan schrijven met elkaar. Een gevangenisstraf moet een straf zijn om uit te gaan zitten.
Of zie ik het verkeerd?
Ligt er helemaal aan wat diegene gedaan heeft.. En ik zou best wel benieuwd zijn om te horen wat diegene tot zo'n daad heeft gebracht. Dat je ook een keer luistert naar de andere kant van het verhaal dan direct te oordelen zoals je normaal gewend bent. Het is dat ik er geen zin en geen tijd voor heb maar het lijkt mij best wel wat, zou het zeker snappen als mensen dit doen!
zodiacje schreef:Als het goed is zal een ter dood veroordeelde niet op je stoep staan
ik krijg hetzelfde idee als ragdoll kat...
ik zou liever schrijven naar een foster parents kindje dan naar iemand die straf heeft verdien...
lesilla schreef:Maar bv nederlandse meiden zoals erboven die voor drugstoerisme in de cel zitten, moet je toch niet veel schrik voor hebben.
Zitten ook terecht in de cel natuurlijk.