Mijn dochter van bijna 3 vertikt het om warm te eten.
Ik heb echt alles al geprobeert allemaal aan tafel, voor de tv,wel geprakt,niet geprakt,zelf laten eten.
Ze vertikt het gewoon.
Ik probeer altijd de lieve vrede te bewaren.
Maar vanavond ben ik echt goed uit mijn slof geschoten(verbaal) nichtje van 10 zat er bij en die was ook goed geschrokken van me.Ze hadden me nog nooit zo kwaad gezien
Daarna at ze wel maar ik geloof niet dat het de bedoeling is om elke avond bij het eten zo boos op haar te worden.
Kind lief was wel geschrokken van zo boze mama maar dit is niet mijn manier van doen.
Ik was het zo zat elke keer dat ge etter.
Ze kan namelijk heel goed eten want bij oma eet ze wel normaal.
Wie o wie heeft er tips om haar wel gewoon te laten eten.
Ze mag van mij al helpen met koken zelf kiezen wat we eten wel met sturen van mij ik geef de keuze uit twee maaltijden anders is het elke dag patat en daar beginnen we niet aan.
Appelmoes krijgt ze ook als ze dat wil.
Ik weet het gewoon echt niet meer

ik kreeg geen andere eten
en waneer ik weer begon met eten kreeg ik 1 snoepje 
). Bij hem is het inderdaad zo dat, als iedereen zijn bord leeg heeft (en dat zijn allemaal wél goede eters dus die hebben hun bordje snel leeg
), hij nog bijvoorbeeld 5 minuutjes krijgt. Als het bord dan nog niet leeg is, gewoon weghalen zonder boos te worden of wat dan ook en de rest van de dag + volgende dag alleen water en de 3 maaltijden maar geen snoepjes en andere lekkere dingen.
. Toen de yogi minder werd, werd het eten beter