Ik ben tijdelijk vakantiekracht bij de ochtendkrant, dus ga om kwart over 4 de deur uit, heb 2 wijken.
Vanochtend doe ik de deur dicht, denk heel hard K*T en draai om. oliebol, deur zit al dicht.

Juist, sleutels zitten nog in de deur. Aan de binnenkant.

Ik begon hem redelijk te freaken, aangezien het hele huis afgesloten is, want me ouders zijn 2,5 week op vakantie.

Dus ik lopend naar mijn werk, kom ik daar 'euh, ik heb een probleempje.' Mocht ik gelukkig de fiets van me baas meenemen,
die moest toch daar blijven.
Ik was om 7 uur klaar, me zus in haar flat was al wakker, dus ik dacht, ik ga daar ff sleutel halen.
Thuis aangekomen, natuurlijk niet bij nagedacht dat serieus in ELK sleutelgat een sleutel binnenin zat. Dus aan die sleutel had ik niet veel.

Was inmiddels half 8, wou toch wel graag slapen. Keek naar boven, zag dat het raam bij ons balkon open stond.
Dus achterlijke ik, 2 kliko's naast elkaar gezet, ladder erop (ja ik was wanhopig)
Ik sta te wankelen op die ladder, hou me vast aan het balkon, en NATUURLIJK flikkert die ladder van die kliko's.
Daar bungel je dan, om half 8, aan het balkon.

Toen voelde ik me dom, en heb een halfuur op de grond zitten wachten, was inmiddels rond half 9. Toen werd ik boos.

Met een boormachine, hamer en alles wat ik kon vinden in de schuur, ben ik los gegaan.
We hebben een schuur, en via die schuur zit nog een deur, dan ben je binnen.
Was de lelijkste deur, dus ik dacht die mag er wel uit.

Dit was het resultaat na 3 (!!) uur ploeteren, ik was het spuugzat, en heb respect voor inbrekers.

Vanuit de schuur waar ik heb gestaan. hand door het gat, en sleutel omdraaien.

Binnenkant van de deur als je in huis bent

Mislukte koevoet actie.
Nou goed, het was dus 11 uur, dus ik mocht me ouders wel bellen vond ik.
Zat op hyves, daar begon ze te chatten, dus ik zeg eerst 100 x sorry sorry sorry
Me moeder zal gelijk wel zoiets gehad hebben van ogod, wat heeft ze gedaan.

Nou, ik alles uitgelegd. Zegt ze;
Maar lieverd dat maakt toch niet uit, kopen we na de vakantie wel een andere via Marktplaats.
IK dacht echt wtfffff

Nou, dus vergeet NOOIT je sleutels mee te nemen, en laat al HELEMAAL NIET de sleutels in de deuren zitten.

Ik heb trouwens alles geprobeert, maar wou de buren niet wakker maken omdat het half 8 was.
Waarschijnlijk konden ze ook niet veel meer doen dan ik bedacht had.