ik moet even iets kwijt *bibber*

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Polly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 23:21

`Wordt er net ineens onwijs lang op de bel gedrukt, een goede vriendin van ons (ze is weduwe en geestelijk vrij labiel) die roept naar boven 'ik ben beroofd, ik ben beroofd' gelukkig was mijn vader nog wakker, dus ik haar binnenlaten, mijn pa zich snel aankleden (en mijn moeder ook) ik die kennis (Mariska voor de duidelijkheid) een glas water gegeven. Ze wilde het liefst meteen gaan rondrijden maar mijn pa, verstandig als wat, ging de politie bellen. Nou moet ik hier even mijn complimenten kwijt voor die gasten, binnen 5 minuten stonden ze voor de deur en toen waren de treinen in beide richtingen al stilgezet (voor het geval hij was ingestapt) en reden er 1 surveillancewagen en een auto met hond rond, geweldig gewoon. Die andere agent heeft heel rustig alles opgenomen en heeft nog een beetje nagepraat. Mijn pa en ma zijn nu met haar mee om in elk geval haar pas te blokkeren en haar een beetje rustig te krijgen en komen als het goed is dan weer naar huis, ik ga nu dus nog niet slapen he, ik zit te trillen op mijn stoel (nu wel iets minder).
Nou ik ga het maar eens afsluiten (hoop dat er een paar reacties komen heb ik wat te doen)....

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 23:46

isser dan niemand die een bemoedigend slaapwoordje voor me heeft??

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 23:54

hallo renee :

ik lees het net,dit is wat jullie hier poedersuiker noemen, niet leuk ik hoop dat pa en ma snel rerug komen en dat je rustig kunt gaan slapen.en je moet maar zo denken,de politie was nu heel snel,dus is er toezicht genoeg nu in de buurt. zeker voor de eerste 10 uurtjes.

sterkte
rinus

Polly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-01 09:34

Gelukkig waren ze snel thuis.
Ik heb heerlijk geslapen en de vriendin waar het mee is gebeurd komt net binnen en ze klinkt vrij opgewekt, in elk geval bedankt voor je bericht. Ik was me echt doodgeschrokken (wat wil je als iemand om 0.00u op de bel begint te rammen.

Renee

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie