Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Wat is de oorzaak van die stress als ik vragen mag? Want als ik het verder zo lees zou ik denken dat je een schop onder je kont nodig bent..Maar ik ken je voorgeschiedenis verder niet..?

Desperado_ schreef:Heb je toevallig al bloed laten prikken op de ziekte van Pfeiffer?
Dit heb ik ook gehad en vind veel van je klachten erop lijken, behalve de Psoriasis dan.
Ik was ook maanden niet ongesteld, lusteloos, geen zin in school en altijd maar moe.
sterkte ermee.
tokedri schreef:Tjonge jonge, inderdaad schop onder je kont.
Wat een aandachtvragerij, wat hebben mensen met jou mail naar je trajectbegeleider van doen....tsss

Dit klinkt al stukken beter. Succes ermee.
Zulke gespreken waar je kan vertellen wat er dwars zit zijn heel erg belangrijk. Ook is belangrijk die gesprekken regelmatig te houden. Hopelijk kom je de laatst week goed door en kan je van je vakantie genieten
Ragnaaa schreef:Desperado_ schreef:Heb je toevallig al bloed laten prikken op de ziekte van Pfeiffer?
Dit heb ik ook gehad en vind veel van je klachten erop lijken, behalve de Psoriasis dan.
Ik was ook maanden niet ongesteld, lusteloos, geen zin in school en altijd maar moe.
sterkte ermee.
In groep 4 heb ik al de ziekte van Pfeiffer gehad.
Het schijnt dat je die niet twee keer kan krijgen..
En het voelt niet als die vermoeidheid.
Anders..