wat ben jij dan vrolijk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

wat ben jij dan vrolijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 08:47

zegt maurice toen hij vanochtend wakker werd en ik daar triomfantelijk zat te grijnzen.
o jee,zegt hij, je moet vandaag zeker weer werken? Haha!
ja jongens jullie lezen het goed:
ik ben blij dat de vakantie van mijn baas over is en ik dus weer aan het werk kan
(ik ben oppas voor twee kinderen ,eentje van 1 en eentje van bijna 3,echt ze zijn zo cute Lovers )

wie is er nog meer zo blij met zijn/haar baan?

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 08:58

Ik ben niet altijd blij, maar ik werk dus in het ziekenhuis.
Meestal op de gynaecologie of op de kinderafdeling.
Dan wordt ik meestal wel vrolijk, al die lieve kleine baby's en wat oudere kinderen

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 09:06

Haahahha, ik werk nog niet, dus daar kan ik ook niet blij over zijn...

En Wendy, lekker aan 't posten? Schijnheilig

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 09:35

Ik niet hoor. Ik heb een heel erg sjago baas. Altijd mopperen en als jij ook maar 1 ding verkert zeg dan ontploft hij. Het voordeel is dat hij zo goed betaald dat ik maar 3 uurtjes op een avond hoef te werken ipv de hele dag bij een boer. Dus ik kan lekker overdag naar de paarden en moet om half 6 pas beginnen met werken.

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:10

hmm ik ben niet blij hoor als ik moet gaan werken.
bij de post vind ik het trouwens nooit zo erg, heerlijk in het zonnetje op m'n fietsje door het dorp hobbelen Lachen alleen als het regent.... Frusty
maar bij de super heb ik zoiets van pfff.... alleen als ik dan eenmaal achter de kassa zit vind ik het weer helemaal niet erg, tis best leuk werk.
en geld is wel handig he Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:18

Ik ga iedere dag met plezier naar mijn werk, gelukkig!! Dat is ook wel eens anders geweest. Maar het is toch een ramp als je iedere dag met tegenzin naar je werk gaat. Zo jammer van je tijd. Ik heb nu een vreselijk fijne werkgever en een super werksfeer.

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:52

ik ben heel blij met mijn baan: ik zit in het onderwijs en heb dit jaar voor de laatste keer 7 weken vakantie!!!!!!

Ze gaan alles weer eens reorganiseren en vanaf volgend jaar hebben wij ook gewoon 25 vakantiedagen per jaar, echter niet vrij op te nemen, alleen als de leerlingen er ook niet zijn......

Overigens ga ik iedere dag met frisse tegenzin naar mijn werk.......

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:18

Ik ga altijd met plezier naar mijn werk (misschien omdat dit ik nog maar een maand doe )....maar ik heb het er super naar mijn zin.

Werk in een brasserie met de liefste collega's die je je maar kan wensen, met een grappige griek als baas. En meeste van de klanten zie ik graag komen..

Werkse sanderijn..Knipoog...Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:33

Ik ben ook nogsteeds heel gelukkig met mijn bijbaantje als frietbakster Vingers aflikken

Leuk loon, gezellige collega's, goede baas, mooie werktijden en uiteraard zoveel eten als ik wil Knipoog Haha!