DreamteamLaatMensenVertellen wat je droom betekend

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Xyris

DreamteamLaatMensenVertellen wat je droom betekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 22:29

Hallo mensen,

misschien klinkt het een beetje raar, maar ik ben al een tijdje op zoek naar de betekenis van een droom die vroeger regelmatig terugkeerde. Misschien hebben jullie een verklaring?

Ik loop, als klein kind, op een kinderboerderij met mijn ouders. Om de 1 of andere reden val ik in een vijver waar ik niet in mijn eentje uit kan komen. Mijn ouders willen me eruit trekken. De eigenaar van de boerderij komt eraan en zegt dat dat niet mag, want als je eenmaal in de vijver bent gevallen mag je er niet meer uit. Mijn ouders luisteren dan ook naar de man. Ik word afgevoerd, de vijver veranderd in een rivier die uiteindelijk uitmond in een immense waterval. Ik val hier vanaf, blijf vallen tot ik in een witte mist terecht kom. Dan zie ik ineens allemaal spreerpunten, rotspunten, onderaan de waterval, waar ik regelrecht op af steven. Dan word ik wakker.

Nou, ik zou zo zeggen, leef je uit. Vertel me wat dit betekend.
Indien er meer mensen zijn die willen weten wat hun droom zou kunnen betekenen en anderen willen een reactie geven, zet dan de naam van de persoon die de droom verteld heeft erboven om misverstanden te voorkomen.

Greetzzz Tessa

Benieuwd wat ik zoal schilder en ontwerp?
Tez art & design website
Tez art & design Facebook

Essie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 22:37

Ik zal mijn droomboek er eens bijpakken morgen... als ik de info heb pb ik je wel! Anders moet je zelf eens gaan zoeken... er zijn genoeg sites die deze info ook hebben...

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 22:43

Ik vind niet wat ik zoek, een waterval staat voor voorspoed, geld, veel positieve dingen en een boerderij voor een goede oogst, maar ik kan daar geen link mee vinden in deze droom, hij is alles behalve rooskleurig Haha!

Benieuwd wat ik zoal schilder en ontwerp?
Tez art & design website
Tez art & design Facebook

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie