abbonement mobiele telefoon!

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Caira

abbonement mobiele telefoon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 18:50

Omdat mijn 1 toets het nu deffinitief begeven heeft zoek ik een nieuwe telefoon, dat wil ik graag in samenwerking met een abbonement, maar zijn er sites die vergelijken? En waar kun je abbonementen vinden, en zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben. Wat kun je beter wel en niet doen?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:12

Vodafone heeft nu een aanbieding met de nieuwe Siemens SL55. Het toeestel kost nu 135 euro met een 180 belminuten abonnement, en je betaald geen aansluitkosten en de eerste 4 maanden betaal je maar de helft van je abonnementskosten. Na 2 maanden kun je overstappen naar een goedkoper abonnement.

Ik heb de telefoon iig het is echt een super gaaf ding! Je kunt hem vinden op www.my-siemens.nl

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 22:07

Om abonnementen te vergelijken enzo kun je ook goed terecht op de site: www.bellen.com

Alhoewel ik van de week wel een aantal kleine foutjes op de site zag maar verder kun je er bijna alles op vinden!

Ooit is deze site gemaakt door een klein jochie en hij is er groot mee geworden!
Echt grappig!

Kijk vooral goed wat je wil met een abo! O2 heeft wel leuk heel goedkoop 500 belminuten naar vast en O2 maar deze kun je weer niet opsparen dus als je ze niet verbruikt koop je ze voor niets enz enz.

Dus kijk eerst duidelijk wat je wilt en kijk daarna pas naar aanbiedingen en telefoons.
Succes....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie