Wat moet ik hier nu mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Wat moet ik hier nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-03 22:16

Ik was gisteren bij mijn vriendin thuis. We hadden een rommelmarkt. Haar man, waar ze van wilde scheiden, maar dus niet deed, was er ook. Het was allemaal gezellig. Ik besloot een paar dingen op te halen van bij mij thuis en toen ik terug kwam waren mijn vriendin en haar man weg om een auto te gaan bekijken. De twee jongens die bij haar logeren zaten in de garage in het geval iemand zou komen om iets te kopen. Het weer was slecht aan het worden en ik besloot om naar huis te gaan. Ik nam mijn geld mee, wat $4 was. Een uurtje later krijg ik een telefoontje van mijn vriendin die mij beschuldigde van het stelen van $10. Ik heb haar dan eventjes duidelijk gemaakt dat er buiten de $4 en nog wat klein geld, er niets anders in de doos zat. Ik ben toen ook meteen naar haar toegereden en we hadden al een vermoeden dat het een van de jongens was.
Vandaag ging ik dus mijn was ophalen die ik af en toe bij haar doe en iedereen deed heel vreemd. Niemand wilde met me praten en na een paar woorden tegen mijn vriendin ben ik maar weggegaan. Ik heb het gevoel dat haar man aan het stoken is en haar verteld heeft dat ik het geld heb gestolen.
Ik ken mijn vriendin al 5 jaar en heb nooit iets genomen wat niet van mij was. Als ik help nodig had vroeg ik het haar en er was nooit een probleem met elkaar te helpen.
Wat moet ik hier nu mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 22:19

Met haar praten zonder haar man erbij denk ik. Getver wat een rotstreek!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 22:21

idd wat sonja zegt...gaan praten met je vriendin zonder haar man