Lek geprikt gister nacht, enkel 3x zo dik :(

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Hanneke84

Lek geprikt gister nacht, enkel 3x zo dik :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 11:36

Gisternacht de hele nacht wakker gelegen, door die poedersuiker muggen. Scheve mond
Mijn been was gisteren al iets dikker, maar toch de hele dag er mee door gelopen.

En nu weer ze hebben mij weer te pakken genomen,
3 uur voordat we gingen slapen, hadden we de kamer rondgespoten met muggen verdelger }> En ik had mezelf ingespoten met anti mug spray..

Maar helaas dat heeft niet geholpen. Elk been ben ik 10 keer geprikt, mijn armen zitten onder, 2 op mijn hoofd. En ja hoor weer op mijn enkel Huilen Nu is het van mijn voet tot aan mijn onderbeen hardstikke dik, en gloeien dat het doet. Het doet echt hardstikke zeer, ik voel me net zo'n oud vrouwtje, slepend met mijn been. Maar ik mag niet zo veel klagen, ik heb hier een mannelijke verzorger, die erg zijn best doet. Ach gut
Nu maar hopen dat de muggen mijn linkerenkel met rust laten..

Rot beesten, vannacht ga ik ze hoogst persoonlijk plat slaan, voordat ik ga slapen. Ik zal ze krijgen, al is het, het laatste wat ik doe }>

Nu heb ik er een gaasje om, met azijn. Iemand nog ideeen om de muggen tegen te gaan?

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie