I'm back!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 20:19

hoihoi allemaal!
Haha! ik ben der weer!Weet niet zeker of jullie gemerkt hadden da'k er niet meer was maar goed Knipoog Ik ben 4 weken naar Sardinie geweest, het was de bedoeling dat we drei weken gingen maar de camper besloot om midden op een stijle(oho..steil?stijl?)steile weg in een stadje stuk te gaan...we hebben daar 2 dagen midden in het dorpsfeest gestaan *LOL* terwijl mijn paps de hele dag aan het bellen was met de ANWB( die kunnen btw ook niks..)zijn we weggesleept naar een camping,waar we toen een paar dagen gestaan. Toen moesten mijn ouders naar de andere kant van het eilamd in het mini autootje dat we gerhuurd hadden om de onderdelen die stuk waren te halen. Verder was het echt heel tof, we hebben niks gedaan want het was veel te heet. Ben voor mijn dan ook superbruin en verder ging alles wel goed..behalve dat we de verkeerde boot hadden,we hadden de eigenlijke al gemist, een nachtboot zonder hut Gaaaap en bij Weert, een half uur voor we thuis kwamen het gaspedaal bleef hangen... Verward Scheve mond\ Maar ja we hebben het overleefd en was thuis nog een leuke verassing:me konijn is eindelijk afgevallen Haha!
Ben alleen bang dat ik de bok-achterstand die ik nu heb nooit meer inhaal...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 20:25

Welkom trug!!! *LOL* En idd.. heel irritant die bokkers Tong uitsteken Ik ben gister terug gekomen en kon ook niet alles lezen hoor!! Schijnheilig

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 14:01

ach...ik zoek het interessante er wel uit....ben alleen bang dat ik ook dan nog de helft mis Haha!