Hebben jullie dit ook? Midden in de nacht opstaan?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Hebben jullie dit ook? Midden in de nacht opstaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 18:00

Nou vandaag was het weer eens zover bij mij hoor. Half 6 werd ik wakker en dacht dat het al half 7 was. Ik had echt op de klok gekeken maar blijkbaar niet goed gekeken Haha!
Dus ik er om half 6 uit met mijn slaperige kop....haren doen enzo. Om 6 uur kijk ik nog een keer op de klok en wat zie ik Bloos 6 uur! Daarna nog ff half uur op de bank liggen slapen...maar daarnaa kon ik mn haren weer opnieuw doen. Ik heb dit heel erg vaak. Gewoon 4 uur dr uit gaan en dan mn eigen nog afvragen waarom het zo donker is *LOL*
Hebben jullie dit ook?

Kisss sun

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 18:01

Ik heb het ook wel eens gehad.......liep naar de bus en dacht goh wat is het toch stil op straat...........ja gek he was half 7 ipv half 8............duh

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 18:02

heb ik ook weleens maar niet zo heel erg vaak.
Maar het is wel een aantal keren voor gekomen. Ik weet dan ook dat ik heel erg dom weer gewoon naar mijn bed terug ga, zonder er ook maar een seconde over na te denken.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 18:22

Ach ik ben ook wel eens een uur te vroeg, maar dan ga ik lekker ook weer een uur eerder naar huis (dat kan bij ons, flexibele werktijden).
Zo ben ik ook weleens wat later maar dat geeft niet.
Ik begin om 7 uur (normaliter) en dan moet ik blij zijn als er om half 9 een collega is, vanmorgen kwam de volgende pas om 9 uur en dan gaan ze om half 2 eten. Tja dan ben ik al aan mijn middag thee toe Haha!

:evaw:

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 18:33

Ja, gebeurt mij ook wel eens. Ook ga ik vaak midden in de nacht een stukje lopen ofzo (weet ik later niks meer van) of praten in m'n slaap, dat is ook een hobby van me. Haha!

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 19:15

Hahaha ja dat heb ik ook Haha!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 19:22

Waha, ja dat heb ik ook een keer gehad.. ik werd wakker en keek op m'n wekker en zag gewoon dat het 1 uur was maar drong blijkbaar niet helemaal tot me door ofzo.. toen was ik naar de kamer van m'n ouders gegaan om een handdoek te gaan halen, want tja ik moest douchen! Dacht blijkbaar dat het al half 7 was.. toen heeft me pa me weer naar m'n bed gebracht.. Haha!

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 19:29

Ja je denkt echt dat het dan gewoon al tijd is om op te staan. Echt heel vaag is dat Haha!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

paardenmeid
Berichten: 53
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 20:02

Hahaha, ik was om 7 uur wakker maar ik sliep gewoon weer door Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 20:51

1x heb ik gehad dat ik echt helemaal de kluts kwijt was.
Ik was om half 7 savonds naar bed gegaan omdat ik me niet lekker voelde en zo moe was.

Ik ben als een blok in slaap gevallen en heb heel erg vast geslapen.
Ik werd om 9 uur diezelfde avond wakker, maar ik meende dat het la de volgende dag was.

Ik boos dat niemand mij wakker had gemaakt want nu was ik te laat voor school.
Vlug kleren aangetrokken en naar beneden.

Beneden zit mijn broer tv te kijen en ik vraag nog heel stom, "waarom zit jij smorgens om 9 uur tv te kijken en hoef jij niet naar je werk?

Geloof dat ik maar zelden iemand heb gezien die me zo wazig aankeek *LOL*


Maar meestal heb ik het andersom, vooral in de winter
Dan loopt de wekker om 5.50 af en dan denk ik, dat kan niet!
het is pikkedonker en nog midden in de nacht

Charaz

Berichten: 24257
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 20:57

nee, dat heb ik echt nooit. ik vind half 8 's ochtends vroeg genoeg en dan kom ik er met moeite uit. Alleen als ik een dag iets heel leuks ga doen ben ik te vroeg wakker en maar wachten dan

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 21:01

Haha een keer in de zomer. Het was 5 uur ik dahct ow 6 uur. Ik ben niet meer moe lekker lang douchen. Nou ik gedouchet en al wat zie ik nog geen half 6!! Ben maar de hond gaan uitlaten...

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 21:31

Ik heb een keertje om 1 uur brood staan maken *LOL* Ik werd wakker en dacht dat het 7 uur was. Want ja, een 1 en een 7 lijkt wel op elkaar als je net wakker bent. Ik vond het al zo vreemd dat mn wekker niet af was gegaan Verward Ik brood netjes gemaakt, zette de tv aan. Heh wat gek, nog geen tekenfilmpjes Verward Ik zapte verder...kwam ik bij een sexfilm uit. Ik als 12 jarige: Bloos
Toen had ik wel door dat het midden in de nacht was Knipoog

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 21:33

Vannacht moet ik dus weer aan het werk voor de krant van wakker Nederland. En moet ik om half vier op de haven van Drachten zijn.
Kans is groot dat ik van tevoren dus niet mijn bed in duik.

Maar mijn ex daarentegen heeft het wel gepresteerd om zelfs op zondagen spontaan zijn bed uit te klimmen en op de haven te gaan staan. Terwijl er op zondag helemaal geen krant is Haha!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 21:34

Heb ik laatste tijd ook wel veel. Meestal ga ik eerst ff tv in me bed kijken of een tijdschrift lezen. Als dat niet helpt ga ik altijd ff wat eten en drinken beneden. Meestal wil het dan wel weer lukken. En anders ga ik op msn en dan val ik smiddags op de bank in slaap. Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 21:43

Nee, daar heb ik weinig last van. Ik sta ook pas op als de wekker gaat, en dat is altijd om 5 voor 7...

* To Belg, or not to Belg *

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 22:06

Ik ben altijd heel vroeg wakker, slaap slecht en kwam onlangs tot de ontdekking dat ik al heel lang niet echt meer uitgerust wakker ben geworden.
Ik slaap wel iets beter sinds ik andere medicatie heb, maar kan nog steeds niet aan 1 stuk doorslapen.

Slaappillen wil ik niet aan want volgens mij wordt je daar ook niet echt uitgerust wakker van en ik vind het gewoon regelrechte bende.

Maar wat meer proberen te mediteren of pillow mist halen bij de tuinen en allerlei slaapbloesems/olietjes e.d. Knipoog

En ik me maar afvragen waarom ik zo oververmoeid ben geraakt Slapen

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 22:13

nou ik ben vaker te laat .. Tong uitsteken

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 22:22

gijsenkim schreef:
Ik heb het ook wel eens gehad.......liep naar de bus en dacht goh wat is het toch stil op straat...........ja gek he was half 7 ipv half 8............duh


Ja had ik ook, en ik vond het al zo koud en donker. Gelukkig hing er in de bus een klok anders kon ik voor school wachten.
Verder heb ik eigenlijk meestal 1 uur te laat ofzo *LOL*

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 22:32

hahaha! mijn broer stond eens rond 3 uur 's nachts onder de douche! Die dacht dat hij al naar school moest! Whhahaha, je had mn moeder moeten zien kijken Tong uitsteken

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 09:29

1x hetzelfde gehad als Kawa en regelmatig dat ik een halfuur na mijn wekker wakker wordt en dan denk: issie wel gegaan? Euhm já dus, maar dat weet ik dan niet meer...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 09:39

Ik heb wel vaak dat ik op zaterdag (vrije dag) ervan overtuigt ben dat ik moet werken, dan is ook gelijk mijn hele dag ontregeld.

28-09-2007
Nothing compares too you...

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 09:42

haha wel gtrappig om te horen dat ik dus niet de enige ben die dat wel eens doet.
En dat van die wekker is wel heel erg herkenbaar.

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 11:28

Echt wazig allemaal zeg...
Vanmorgen weer zoiets...heb in mijn slaap een vriendin zitten bellen Verward die belde op om te vragen wat dr was *LOL*

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 13:53

Nou dat is me gelukkig nog nooit overkomen Haha!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, Babootje, Balou_k, Berdien, BETUWE, Bloemetje75, BrandWatchBot, Celebi, criollo_yess, ellen05, Geralda1994, Jade91, Larissa123, Luna_Rose, MightyMike, Nanu, nathe, neline11, nick_en_ik, Sabine, sanowa, Xhiske en 63 bezoekers