Autoruit ingeslagen !

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:26

Kojack, volgens mij moet je nu ook een nieuw kenteken op je auto omdat je papieren een keer gestolen zijn geloof ik??? Hoe precies weet ik niet, maar dat weet de politie denk ik wel.
Laat anders Niels de accu eruit halen snachts ofzo, dan valt er weinig te stelen Haha!.


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 17:01

Lovely schreef:
Laat anders Niels de accu eruit halen snachts ofzo, dan valt er weinig te stelen Haha!.


Volgens mij kun je hem dan altijd nog aanduwen.

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 18:36

Er schijnt een hele voorkant inclusief motor etc gestolen te zijn in de woonwijk hier achter. Dat niemand daar wakker van geworden is !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:26

gijsenkim"]
[quote="chanickyo"][quote="gijsenkim schreef:
Mijn auto is nooit op slot. Men kan ook alleen mijn auto opruimen..........


Dat meen je niet... Ze kunnen hem dan ook stelen hoor. Ze hoeven alleen maar een paar draadjes te verbinden en weg is je auto.

[/quote]

Geloof me, mijn auto wil je voor je verdriet niet.........en er zit altijd een minimale hoeveelheid benzine in zonder dat de benzine meter het doet.....Ik wens diegene die mijn auto mee wil nemen vooral een Prettige Wedstrijd........... Haha!
[/quote]

Zelfs in mijn poohmobiel uit 1987 hebben ze een week of 2/3 geleden ingebroken.....alleen geen braakschade......dis hoe ze binnen gekomen zijn is mij een raadsel
Dashboard kastje gesloopt, zender van de garage onder mijn woning, zonnebril geknakt en mijn pepperspray gejat....dat laatste heb ik maar niet verteld aan de politie Haha!
Verder geen cd's meegenomen of wat dan ook....rare jongens.....die inbrekers.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 21:59

Nou sorry, maar ik zou echt de honden loslaten.
Is er niet een alarm op de markt zodra er weer iemand aan de auto zit er een hels kabaal losbreekt?
En dat je buren er ook wakker van worden?
Dit lijkt me zo niet prettig wonen, met al die gasten in je buurt.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 23:25

kunnen ze nou niet eens gewoon met hun tengels van andermans spullen afblijven? Boos! Boos! Boos! Frusty

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 23:28

Je zou ze echt wat doen he? Boos!

Bij ons is binnen 2 maanden tijd 2x ingebroken!
De eerste keer hele slot aan bestuurderskant naar de maan en alles wat er in lag incl radio eruitgehaald! Zelfs de matten waren weg!

Vorige week donderdag weer ingebroken, dit keer hebben ze ook het raam ingeslagen en dit keer alleen de radio gejat! Meer konden ze niet meenemen want dat hadden ze de vorige keer al meegenomen!

Je zou haast 240 volt op de auto gaan zetten het is echt niet leuk meer!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Banjer, _Nadia_, AhrefsBot, AmberG, BarbaravdW, Berdien, Bo_Y, Century, Froukje, Googlebot, GrapeshotBot, Guusje17, History_, Jade91, JeaDH, JesdaJinn, Keizerinnnn, kreekie, leonietje, lina1998, Majestic-12, Miez, miezelke, MightyMike, MissMarije, Mrskiwi, Nymphe, OmgiliBot, Pardoesje, pinto_1, Renkle, Saaams, Selina, SennaS, Summerfly, Suusw, Tsplendid, Unoo, ViveChopin07, Winged, xPabloBokt, xSwanHeart, Yipee en 64 bezoekers