Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Eleionomae schreef:ik lees even met je mee, ik zit in het zelfde schuitje als jij
off topic, schiet het bij jou al een beetje op?
absoluut niet in de plaats waar ik heen wil staan momenteel 2 huurhuizen via woningnet
Eleionomae schreef:Weet niet waar je woont en wat je max wilt uitgeven, maar via makelaar kan ook een optie zijn
Zo wonen mijn nichtje en haar vriend nu in een 3 kamer appartement met tuin voor rond de 500 kaal per maand via de makelaar
nadeel is wel dat ze veel meer op je inkomen letten (vaste baan is vaak ook een pre etc)
moonsparkle schreef:Eleionomae schreef:Weet niet waar je woont en wat je max wilt uitgeven, maar via makelaar kan ook een optie zijn
Zo wonen mijn nichtje en haar vriend nu in een 3 kamer appartement met tuin voor rond de 500 kaal per maand via de makelaar
nadeel is wel dat ze veel meer op je inkomen letten (vaste baan is vaak ook een pre etc)
De rede dat ik niet wil kopen is omdat ik dus parttime een vaste baan heb en een eigen bedrijf erbij aan het opzetten ben waardoor de inkomsten wel eens willen verschillen.
Iris82 schreef:Met zn 2en.
Maar wel 2 echte levensgenieters, waarvan er 1 ook nog kok is.
En je moet niet vergeten dat 'de boodschappen' ook nog wasmiddel / gel / douchespul is. En dat tikt toch behoorlijk aan.
moonsparkle schreef:idd vandaar mijn vraag, het is lastig in te schatten wat je kwijt bent en ik zie het totaal eigenlijk als de huurprijs tenslotte ben je dat elke maand echt kwijt en moet je dat dus minimaal verdienen.